"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
3-växlad, direktinsugning, ledlampor, BRC, dubbla high performance luftfilter och så senaste tekniken för tankning så depåstoppen blir korta.

Som synes på bilden så drar denna ifrån vilken bil som helst!
electrolux-ultra-power-plus-wireless-vacuum-cleaner-zb5012-race.jpg

Dags att börja handladda.

90030-01_big.jpg

Vad kostar ett vettigt kit?

Vad kostar ett vettigt kit?

Det här är ett av marknadens billigare kit och det gick på 2200 spänn med ett set verktyg, två extra bussningar och frakt. Det kommer alla gånger duga till mig då jag (troligen) kommer ladda rätt små volymer. Det behövs lite småprylar till som ett digitalt skjutmått, hylsborste etc men det tar jag vid tillfälle.

Bara att gratulera! Det får helt enkelt bli en Abarth en annan gång. Jag hoppas att du förstår vad du missar. Har nog aldrig haft en bil som väckt så mycket känslor hos gamla som unga oavsett kön.
Jag vet precis vad jag missar, men jag vet precis vad jag får också.
Jag får lägga Abarth-planerna lite på framtiden bara.
Och som jag trodde, nu när jag bytt bort den fyrhjulsdrivna höga bilen mot en tvåhjulsdriven sänkt, då kommer snön :hihi

Jag vet precis vad jag missar, men jag vet precis vad jag får också.
Jag får lägga Abarth-planerna lite på framtiden bara.
Och som jag trodde, nu när jag bytt bort den fyrhjulsdrivna höga bilen mot en tvåhjulsdriven sänkt, då kommer snön :hihi

Förstår vad du menar. Själv börjar man nästan ifrågasätta varför man har vinterdäck här nere i Skåne så milt som det varit hittills även om man är medveten om att de gör nytta redan vid dessa milda temperaturer som de varit december ut fram tills nu. Jag tror du kommer att klara dig fint utan fyrhjulsdrift :)

Ser fram emot en köldknäpp och lite snötäckta vägar. Vad är en vinter utan det? Bor helt enkelt i fel landsända.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti