"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Bytte kol och solenoid på min egen.
Men kolhållaren hade blivit spröd med åren så den pissbiten sprack när det kom i ny fjäder.
Visade sig vara omöjligt att få tag på en sådan på två dagar så fick investera i:
:mad:
demarreur-daewoo-opel-valeo-d6ra-32.jpg

Hämta ut min DP Quickshifter idag, liten rolig uppgradering för kommande bandagar i sommar kanske :)

dp quickshifter.jpg

Vad konstigt, på radion i veckan sa de att det inte blir av 2014 för de tappade så mycket pengar i år, trots flytten... ?

Du tänker på FKP Scorpios Stoxa-festival som hette Hultsfredsfestivalen förra året. Detta är This is Hultsfred, den som fortfarande går i Hultsfred. Dom har liksom börjat om så festivalen är liten och mysigt jämfört med vad den var för några år sen.
Biljetten kostar bara 425 kr för 2 dagar inkl camping :tummenupp

Last edited:
Ja precis, ok då är jag med :)
Ville bara inte att du skulle förlora dina pengar...

Du tänker på FKP Scorpios Stoxa-festival som hette Hultsfredsfestivalen förra året. Detta är This is Hultsfred, den som fortfarande går i Hultsfred. Dom har liksom börjat om så festivalen är liten och mysigt jämfört med vad den var för några år sen.
Biljetten kostar bara 425 kr för 2 dagar inkl camping :tummenupp
Festivaler funkar bäst i obygden, där urinvånarna ställer upp utan att bitcha över ett par dagars oväsen.
Jag tror att Hultsfred kommer att funka i många år framöver.
Att köpa ett event, associerat med en ort, och flytta det någon helt annanstans kommer aldrig någonsin att fungera.

Idag fick jag äntligen tag i en Casio Exilim EX-F1 :)

casio-exilim-ex-f1.jpg

Igår blev det ett par skor, Merrell Embark Glove GTX :)
Merrell_Embark_Glove_GTX_Barefoot_Mens_Shoes1.jpg

Idag blev det en UE Boombox till gymmet och spat, har inbyggt batteri och kan även tas med i båten när man ska ut på sommaren.

image.jpg

Vart köpte du wings pipan?
Wings.si, sen mailar du Gorazd så får du prislista samt vilka hojar dom har till. Pipan kostade 5500kr totalt med frakt om jag minns rätt.

Sen är det bara att beställa den du vill ha, sen skickar han betqalningsinfo. Paketet är i sverige på någon dag, sen kommer det med posten eller att man får hämta ut det beroende på om man är hemma eller inte:-)

Två pavor av den här godingen! Den var riktigt mumma på min ära:fyllisar

captain-morgan-rhum-private-stock-z.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP