"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

Inte så dumt ändå, en tjejkompis åker snowboard i såna och enligt henne så slipper man en jävla massa fitt-svett då eftersom de andas riktigt bra. Jag påpekade att det var lite för mycket information för att jag skulle känna mig bekväm, en kvinnas framstjärt luktar alltid ros i min värld. Och de bajsar inte heller :mattias

Idag Köpte jag en sån här! :D

6195680596_8ec5efc5d8_b.jpg

En motorcykel? Herregud du kommer ju tJöra ihjäl dig diREcKt. :brinnerup

Jag köpte en sån:
200013-jpg.jpg

en sån:
079089-jpg.jpg

en sån:
073008-jpg.jpg

en sån:
079038-jpg.jpg

och lite annan skit ockå....

Åh halleluja, meec tolls riktigt! :yoparty

Tja, det duger i mitt garage, jag kommer förmodligen att köra kompressorn/mutterdragaren och luftpåfyllaren vår och höst för att skifta däck och pumpa.

Sen får man väl se om det blir fler verktyg med tiden, kompressorn ska ge 412l/min fritt (men det tar jag med en nypa salt) så den borde räcka till annat också.

Tja, det duger i mitt garage, jag kommer förmodligen att köra kompressorn/mutterdragaren och luftpåfyllaren vår och höst för att skifta däck och pumpa.

Sen får man väl se om det blir fler verktyg med tiden, kompressorn ska ge 412l/min fritt (men det tar jag med en nypa salt) så den borde räcka till annat också.
meec tools är ett jädra lotto, fars gubben köpte en skruvdragare och en tiger (mest för att den va billigare än ett till batteri till skruvdragaren) av det märket, dem har hållt till å renovera hela sommarstugan inkl att bygga altan med tak och ett förråd. Väl investerade 300 kr!

Jag köpte en vinkelslip som brann upp, bokstavligt talat brann upp, andra gången jag starta den...

"Idag köpte jag": En styck nummer 23 på East End i Huskvarna. Tyvärr inga bildbevis eftersom jag inte hade ätit på hela dagen utan kört hoj istället :P

Ja, helt plötsligt blev det NÄSTAN roligt att byta hjul på bilen :rolleyes::)

Jäkligt bra att ha för att ta bottenpluggen i gaffelben med när man byter packboxar också :)

Jag som är däcktrycks-tok älskar min kompressor. Har för tillfället sex cyklar med bilventiler i hojgaraget (endast en av dem trampas med pedaler)
Den fula noname-dekalen är ersatt med en stor, matchande FastBikes-dekal så nu går den automagiskt myyycket fortare :tungan Mumma :tummenupp

Last edited:
meec tools är ett jädra lotto, fars gubben köpte en skruvdragare och en tiger (mest för att den va billigare än ett till batteri till skruvdragaren) av det märket, dem har hållt till å renovera hela sommarstugan inkl att bygga altan med tak och ett förråd. Väl investerade 300 kr!

Jag köpte en vinkelslip som brann upp, bokstavligt talat brann upp, andra gången jag starta den...

Jag har bara haft "tur" med Meec.
Brukar vara otroligt prisvärt.
Ivanliga fall brukar jag köpa billig slitoslängskit när det inte ställs krav på konstruktionen (borrmaskin, vinkelslip, cirkelsåg och liknande), men Meec har jag köpt både motorsåg, röjsåg/kraftig trimmer, och småverktyg.
Otroligt nöjd.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...