"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Leka krig utomhus.

När det börjar bli kallare så kommer du nog inte klara dig med skaljacka och 1a lagret, deras 2a lager är dock också jäkligt sköna och andas grymt bra! har själv deras luvtröja på mig flera gånger i rad när jag springer men det luktar nytvättat hur länge som helst.

D-Link Boxee Box + en 2TB extern hdd. Inge mera använda dvd spelare här inte :tummenupp

Härligt att tv´n verkar vara påväg att ge upp nu bara för att jag pluggade in det hära :gnissla

edit: tv´n dog :huvet

Last edited:
Köpte i förra veckan, hämtade igår, monterade idag! Mycket nöjd!

image.php

Jag har bara haft "tur" med Meec.
Brukar vara otroligt prisvärt.
Ivanliga fall brukar jag köpa billig slitoslängskit när det inte ställs krav på konstruktionen (borrmaskin, vinkelslip, cirkelsåg och liknande), men Meec har jag köpt både motorsåg, röjsåg/kraftig trimmer, och småverktyg.
Otroligt nöjd.

Vilka säljer meec i sverige?

Vi hade lite släktkalas hos pappa för ett tag sedan. Han hade tjackat en sån där och minihalvbrorsan på 3år var grymt fascinerad av den där..
Farsan gömde den uppe på barbordet, där alla gäster även lägger sina prylar..

När alla minglade ute i trädgården så lyckades lillen klättra upp på bordet och slå igång den. Resultat: 4 iphones och ett dussin vinglas åkte i golvet! :tungan

Jula.
Lågprisverktyg, men jag har blivit imponerad.

Hmm, har inte haft samma tur. Farsgubben har en meec mutterdragare i garaget om vi använt lite nu & då, den funkar bara lite när den vill. Å andra sidan funkar den fortfarande, inte varje gång, men du vet, när den vill.
Men det värsta är att den saknar kraft, så man måste ändå öppna muttrarna, samt dra fast dom ordentligt för hand ändå. Så det går ju fortare att bara använda det klassiska fälgkorset istället för att börja rigga upp den maskinen. Lite värdelöst.
:)

Vi hade lite släktkalas hos pappa för ett tag sedan. Han hade tjackat en sån där och minihalvbrorsan på 3år var grymt fascinerad av den där..

När alla minglade ute i trädgården så lyckades lillen klättra upp på bordet och slå igång den. Resultat: 4 iphones och ett dussin vinglas åkte i golvet! :tungan

HELV...Int var det väl vin i glasen? Sicket alkoholmissbruk isåfall...:D

Ja jäklar, synd på vinglasen, annars mycket duktig grabb :androidtaliban :rolleyes::banana

Är väldigt svag för både Stephen King's filmatiserade böcker (och även böckerna i sig) och filmer om Andra världskriget! :kulspruta (Samlingen fortsätter :banana)

Bifogat

• DSC00475.jpg
    DSC00475.jpg
    231.9 KB · Visningar: 57
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti