Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror![]()
Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...
Köpte en likadan för en månad sen, riktigt sweet liten sak![]()
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror
Så jäkla bra brillor! Förutom det faktum att man lätt slarvar bort dem så är dom tamejfan odödliga!
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror
![]()
Har slutat upp att köpa märkesbrillor. Man sumpar dom, de blir stulna, man sitter på dom, tappar dom från båten osv osv.
Man kan få precis lika snygga för 300.-, men precis samma funktion. Då kan man köpa 4 par i taget istället. Omväxling förnöjer![]()
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror![]()
I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).
och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:
![]()
Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
![]()
Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...
Köpte en snygg skinnjacka idag, det var jag värd![]()
I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).
och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |