"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror :va

7162.jpg

Jag har tappat räkningen på hur många brillor som har försvunnit för mig genom åren men det är många, ska dessa verkligen räknas in till förbrukningsvaror :va

Solglasögon, paraplyer och framförallt halsdukar är en förbrukningsvara, så enkelt är det. (att det mesta försvinner under alkoholpåverkan är nog troligt) :gnissla

Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
canon-ixus-130-3_123150979.jpg

Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...

Så jäkla bra brillor! Förutom det faktum att man lätt slarvar bort dem så är dom tamejfan odödliga!

Tre stycken startkit för paintball :)

Inspire Havoc Basic, hoppas dom funkar ett par gånger i alla fall.

7162.jpg

Har slutat upp att köpa märkesbrillor. Man sumpar dom, de blir stulna, man sitter på dom, tappar dom från båten osv osv.

Man kan få precis lika snygga för 300.-, men precis samma funktion. Då kan man köpa 4 par i taget istället. Omväxling förnöjer :)

Har slutat upp att köpa märkesbrillor. Man sumpar dom, de blir stulna, man sitter på dom, tappar dom från båten osv osv.

Man kan få precis lika snygga för 300.-, men precis samma funktion. Då kan man köpa 4 par i taget istället. Omväxling förnöjer :)

Köpte 5 par för överkomligt pris av just den enkla anledningen att jag tappar bort dem :(

Köpte en snygg skinnjacka idag, det var jag värd :)

För många många år sedan (när jag lumpade) köpte jag ett par kina-kopior på RayBan, tittade man riktigt noga så stod det RayHan.

En lumparkompis beundrade mina glasögon varje dag, han var en riktig märkesbög, han satt och vek i bågarna och berömde kvaliteten och sa att "så här gedigna är bara riktiga glasögon" och han ville köpa dom av mig.

När jag muckade fick han mina RayHan, jag sa, "du verkar gilla den här kinaskiten, jag kan köpa nya för 39:-"

Tyvärr har torg-turren aldrig vågat sälja såna igen, däremot sålde han "Rollex" klockor där alla strecken på urtavlan lossnade och kilade fast visarna :huvet

I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).

och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:

RX-7GP_Okada_P.jpg

I går inhandlades det byxor, jacka, stövlar och ryggskydd till tjejen på Lelles (otroligt otrevliga en del av personalen... andra väldigt bra).

och i dag valde jag att till slut slå till på en Arai RX7 GP Okada till mig själv:

RX-7GP_Okada_P.jpg

:tummenupp:tummenupp
Den var riktigt snygg!! :D

Tjöpte motardsulor av en kille här på SH.

Perfekt moppe att ta till stranden eller glasskiosken i sommar :)

Bifogat

• Husa sm.jpg
    Husa sm.jpg
    253.3 KB · Visningar: 80
Köpte kameran jag spanat på i ett halvår. Nu är det en utgående modell och därför jäkligt billig så jag slog till!
canon-ixus-130-3_123150979.jpg

Sjukt liten, perfekt att ha med till "kodak-moments"...

Vad köpte du denna för och vart??
Optiska zoom:en är på?
ta en bild och ladda upp så får man se kvalitén :Bugar

Last edited:

Otrevlig = Förmodligen den mörka bruden på övervåningen. Fruktansvärt tråkig att ha att göra med...
Trevlig = Ganska kort kille med utländskt ursprung. Sjukt bra kille, ska man ha något på Lelles är det bara att vänta på att han blir ledig och hugga honom direkt. Då får man det bästa till rätt pris! :tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP