"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Nyss hemkommen med skotran (en skoter, flera skotran)! Jag och polaren drog på skoterjakt norröfver och blev tvenne skotran rikare. Han en Lynx Mountain 800 och jag en Nytro XTX

I morrn blire åka av! :banana

Vart köru med den dära i Stockholm!?

mb950-5.jpg

En sån där ska jag också köpa när jag har lite mer cash.
Berätta gärna vad du tycker om den.

Last edited:
Jag köpte en ContourHD 1080p och ett 16Gb minne till den. Julklapp till mig själv.

Nyss hemkommen med skotran (en skoter, flera skotran)! Jag och polaren drog på skoterjakt norröfver och blev tvenne skotran rikare. Han en Lynx Mountain 800 och jag en Nytro XTX

I morrn blire åka av! :banana

Appapp!

En skoter, två skoters, tri eller fler skotran!:fakta :pistvaktcitat

Ser nice ut dock! Fan vad rik du måste vara som har råd med så många roliga leksaker...:gnissla

Blev ännu en Rysk hagelspruta, denna är dock en side by side, istället för över/under som den jag redan har, klart man behöver en av varje liksom :) Dock tar det väl en månad innan licensen kommer så man får plocka hem den :huvet

Last edited:
En sån där ska jag också köpa när jag har lite mer cash.
Berätta gärna vad du tycker om den.

Så jävla klockren, köpte min 2006 (24"). Den har aldrig hängt sig, strulat eller nåt. Inte nog med det. minimalt tangentbord, med grymt sköna tangenter. Skiten tar ingen plats alls på skrivbordet. Lite slö ibland men så går det när man inte köper det värsta som finns, ska uppgradera till maxram på min nån gång.

Du lär knappast ångra köpet, men som sagt. Snåla inte med ram osv.

Skaru kolla pörr?

Mycke pörr blire på 3840 x 1200. Oftast är skärm 2 avstängd men det är grymt skönt att kunna köra någon applikation full screen på ena skärmen och surfa/köra annan applikation på skärm 2.

Men för att kunna köra två appar i den upplösningen (1920x1200) side-by-side behövde grafikkortet bytas ut också. Dominoeffekt :gnissla

Mycke pörr blire på 3840 x 1200. Oftast är skärm 2 avstängd men det är grymt skönt att kunna köra någon applikation full screen på ena skärmen och surfa/köra annan applikation på skärm 2.

Men för att kunna köra två appar i den upplösningen (1920x1200) side-by-side behövde grafikkortet bytas ut också. Dominoeffekt :gnissla

Jag stänger sällan av skärm 2. eller ja, typ bara när jag spelar.
Funderar på att byta grafikkort och slänga dit en till skärm

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...