"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Kostade bara 300 så jag klippte till. Vet dock inte vad jag ska ha den till :)

http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/309328_X_2010-02-09_113957_847.jpg[/QUOTE]

du hittar alltid användning för en rakslip :tummenupp visserligen har jag bara använt min egen som en mini-vinkelslip hittils :gnissla

309328_X_2010-02-09_113957_847.jpg

Hade min mest liggandes första tiden, men sen hittar man mer o mer användningsområden, nu senast kapade jag lite rundstänger med min när jag blev trött på att stå o handsåga med bågfilen :D

Köpte ett beggat Scala Rider Solo-kit igår. :D

Nu måste jag bara klura ut hur jag får lyssna på musik. :D

Bah humbug. Tänkte inte på att detta var första generationens Scala rider.

Inget stöd för musik. :(

Last edited:
I tisdags: Två askar betongborr, SDS plus fäste. 165:-
Igår, wera bits, 105 kronor :- Kom senare på att det är de guldiga som är de bästaste, men dessa duger nog!

Bifogat

• borr.jpg
    borr.jpg
    31.9 KB · Visningar: 65
  • bits.jpg
    bits.jpg
    45.9 KB · Visningar: 57
I tisdags: Två askar betongborr, SDS plus fäste. 165:-
Igår, wera bits, 105 kronor :- Kom senare på att det är de guldiga som är de bästaste, men dessa duger nog!

inte lönt att köpa diamond bits, bättre att köpa hygglig kvalite för de är fan alltid försvunna till nästa gång man ska ha dem :gnissla

Som någon sa, man hittar allt fler användningsområden. Jag använde min senast idag för att modda min lilla presso-bryggare...

Och fan vad svårt det är att köpa julklappar till folk. Jag kommer bara hem med saker till mig själv...
Idag var det dock något behövligt. Första vinterjackan på flera år. Nu slipper jag använda skid/snowboardjackor eller för kalla höstjackor med tjocktröjor under...

2762_big.jpg

inte lönt att köpa diamond bits, bättre att köpa hygglig kvalite för de är fan alltid försvunna till nästa gång man ska ha dem :gnissla

Men hade det varit diamond för 105 spänn så hade det fan varit värt! ;)

Säljaren bodde inte så långt ifrån mig, så när jag pratade med han över telefon om att hämta bitsen själv så sa han "Man kan inte gå med vinst jämt!"

Men hade det varit diamond för 105 spänn så hade det fan varit värt! ;)

Säljaren bodde inte så långt ifrån mig, så när jag pratade med han över telefon om att hämta bitsen själv så sa han "Man kan inte gå med vinst jämt!"

hehe ja det kan jag hålla med om :brinnerup

Som någon sa, man hittar allt fler användningsområden. Jag använde min senast idag för att modda min lilla presso-bryggare...

Och fan vad svårt det är att köpa julklappar till folk. Jag kommer bara hem med saker till mig själv...
Idag var det dock något behövligt. Första vinterjackan på flera år. Nu slipper jag använda skid/snowboardjackor eller för kalla höstjackor med tjocktröjor under...

2762_big.jpg

Den där var faktiskt snygg. Var hittade du den?

Nyss hemkommen med skotran (en skoter, flera skotran)! Jag och polaren drog på skoterjakt norröfver och blev tvenne skotran rikare. Han en Lynx Mountain 800 och jag en Nytro XTX

I morrn blire åka av! :banana

Bifogat

• Yamaha FX Nytro XTX.jpg
    Yamaha FX Nytro XTX.jpg
    22.9 KB · Visningar: 101
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...