"Det här köpte jag idag!"-tråden

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Var den trasig? Den står ju på släp.

Grattis mannen även om det hade varit coolare med en bild på när du körde hem den från karesuando i snöslask...

Har man inte körkortet i hamn så vad ska man göra :gnissla
Jag är inte tillräckligt outlaw för att ta saken i egna händer.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
:pannkyss
Har man inte körkortet i hamn så vad ska man göra :gnissla
Jag är inte tillräckligt outlaw för att ta saken i egna händer.

Okej, du är förlåten, men när du har tagit lappen vill jag se bildbevis på minst en idiothemkörning av nyköpt hoj i +3 och regn.

(det finns en tråd här någonstans om någon som körde hem en hoj från norra sverige på senhösten, nattöppna mackar var hans räddning)
 

Persson

O-('-'Q)
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
:pannkyss

Okej, du är förlåten, men när du har tagit lappen vill jag se bildbevis på minst en idiothemkörning av nyköpt hoj i +3 och regn.

(det finns en tråd här någonstans om någon som körde hem en hoj från norra sverige på senhösten, nattöppna mackar var hans räddning)
:rofl
 

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sköllersta
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare

(det finns en tråd här någonstans om någon som körde hem en hoj från norra sverige på senhösten, nattöppna mackar var hans räddning)

Dety var väl han JärnMicke som skulle köra hem nån gammal R1a från Lule.
Minns jag inte helt fel fick han ge upp halvvägs och ringa efter skjuts:gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Dety var väl han JärnMicke som skulle köra hem nån gammal R1a från Lule.
Minns jag inte helt fel fick han ge upp halvvägs och ringa efter skjuts:gnissla

Precis, det är inte så mycket järn över den killen. Folie på sin höjd :rolleyes: Och då plastfolie...
 

Dominator-Rocks

Guest
Grejjä´ra från RoLLERs har kommit! :tummenupp
 
Last edited:

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Var den trasig? Den står ju på släp.

Grattis mannen även om det hade varit coolare med en bild på när du körde hem den från karesuando i snöslask...

Motorcyklar ska man använda för att ha roligt, inte för att åka när det är kallt.

Jävligt snyggt med vita fälgar på blåvita suzukis!

Grejjä´ra från RoLLERs har kommit! :tummenupp

Paris-Dakar nästa?
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Motorcyklar ska man använda för att ha roligt, inte för att åka när det är kallt.

Jävligt snyggt med vita fälgar på blåvita suzukis!

Jo det kan jag hålla med om, men för att få lite fucko-status måste man göra en idiotrepa med nyköpt hoj.
(jag ska för övrigt ut och köra en stund nu, det är ju över 10+)

Jag håller med om det andra också, Suzukis ska vara blå/vit med vita fälgar, helst ska dom ha dubbla runda lysen också, men det verkar jag vara ensammen om att tycka!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag köpte precis en ny slang till min hoj. En Michelin. Det ville jag egentligen inte men när det säger POFF i över 150 km/h så är man så illa tvungen. Nu måste jag snart kränga däck. Det är dötrist.
 

Dominator-Rocks

Guest
Dra mig baklänges va mycket grejer du fick! Får vi se Mattias übercoola loggor påklistrade på hojen? :nicka

Edit: Dom som ligger under glasögonen på bilden.

Du har ju redan reklam i min signatur räcker inte det :mad:
Skall hojen agera reklampelare så får du BETALA :mad:


Vi får se nästa gång jag tvättar skrotet..
:D


Vad köstar ett nytt glas till brillorna? (Spegel/Mörkt/annat Über coolt
 

Fjeschen

I are Storm Trooper
Gick med
18 Aug 2007
Ort
Sollentuna
Hoj
Buell XB9R -03 white!
Efter o ha suttit på hojjen i 2 timmar i denna värme va jag lite stel o kall. Så gled in på Din MC på vägen hem, så vipps har man skaffat ett par nya fina vita Alpinestar Boots ja ska åka o plocka upp på månda.
 

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Ny 2009
Som sagt, koolt men ganska värdelöst. :hihi

Varför släpper dom den nu när den knappt stöder vanliga SMS som det verkar?

Marknaden lär väl inte vara särskilt attraktiv för en sådan telefon med dom aktuella och fungerande funktionerna?

europamodellen kommer stödja både mms och 3G, detta är ju en usa modell, som igentligen inte ens ska funka i vårat nät, sådeså!

Visst kan jag hålla med om att det finns smidigare lurar, men ingen som är lika l33t! :D :yoparty
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
31575.jpg


Ett sånt här fick jag hem igår. Skit fräsigt är det:näsblod
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Du har ju redan reklam i min signatur räcker inte det :mad:
Skall hojen agera reklampelare så får du BETALA :mad:


Vi får se nästa gång jag tvättar skrotet..
:D


Vad köstar ett nytt glas till brillorna? (Spegel/Mörkt/annat Über coolt

Du har 2 uppsättningar glas redan. Det oranga e originalet. Det vita som satt monterat e imfritt dubbelglas. Här hittar du hela SMITH katalogen i PDF-format också. Ska du köra motard på bana en sommar e tonat- eller spegelglas att rekomendera. Annars e det vita dubbelglaset kanonbra!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
bild!:fakta förutsatt att de sitter lika lägligt till som dina nya piercingar, annars bryr jag mig inte:tungan

Jag har ingen kamera, bilderna ligger på min kompis kamera, men hon är kvar i Thailand! I vilket fall sitter de inte "så lägligt" :tungan Den ena sitter mellan skulderbladen, den andra fran revbenen ner till mitten av låret och den tredje på foten!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har ingen kamera, bilderna ligger på min kompis kamera, men hon är kvar i Thailand! I vilket fall sitter de inte "så lägligt" :tungan Den ena sitter mellan skulderbladen, den andra fran revbenen ner till mitten av låret och den tredje på foten!

äsch, typiskt:hihi
 

Dominator-Rocks

Guest
Du har 2 uppsättningar glas redan. Det oranga e originalet. Det vita som satt monterat e imfritt dubbelglas. Här hittar du hela SMITH katalogen i PDF-format också. Ska du köra motard på bana en sommar e tonat- eller spegelglas att rekomendera. Annars e det vita dubbelglaset kanonbra!

:rodnar Glömde ju tacka för alla Freebies! Tack!

Ang Glasen, funktionen tvivlar jag inte på tänkte mest på ballhetsfaktorn!
När man har en såpass geeky knarr som jag har så måste man försöka uppväga det på någe sätt ;)

Ps
Be afraid be very afraid :skrämd
Bäst att du och Mattias sköter er i fortsättningen ANNARS så kommer jag sticka nålar i T-shirten Voodostyle :cdevil
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top