"Det här köpte jag idag!"-tråden

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
haha, mamma nämnde också det i förbifarten (ordagrant: Jag uppfostrade dej bättre än att ha sådär stökigt gumman) varpå jag replikerade, mmm mamma men borde du inte känna igen min lgh nu efter 3 år, eftersom det är taget hemma hos min granne och tillika fotograf.

Och för att svara på din fråga så nej det är det inte, däremot ligger MIN BH på nattduksbordet.
varför ligger din bh på dins grannes nattduksbord:rolleyes:
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
En sådan där måste jag skaffa, kan den diska och städa också, suga vet jag att den kan.
Vem behöver en hemmafru?

Gabor (näe :fatta! fy på mig själv)

http://www.youtube.com/watch?v=1AzMrILI9co&NR=1 : de är högljuda men de låter roligt när man sätter på dem (jag har livlig fantasi så jag vet hur ni tänker när ni läser detta :rolleyes: ). När den är färdig hittar den själv hem till sitt lilla "bo"

Den röda i klippet är den äldre som vi har hemma, den nyare har troligen bättre egenskaper, men jag är mer än nöjd med "rödingen"....även om jag hellre hade föredragit om den hade varit silver :tungan
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Gabor (näe :fatta! fy på mig själv)

http://www.youtube.com/watch?v=1AzMrILI9co&NR=1 : de är högljuda men de låter roligt när man sätter på dem (jag har livlig fantasi så jag vet hur ni tänker när ni läser detta :rolleyes: ). När den är färdig hittar den själv hem till sitt lilla "bo"

Den röda i klippet är den äldre som vi har hemma, den nyare har troligen bättre egenskaper, men jag är mer än nöjd med "rödingen"....även om jag hellre hade föredragit om den hade varit silver :tungan

Dendär filmen visar ju ganska tydligt vilken typ av klientel som har sånadär maskier... :näsblod
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol

Bifogat

  • IMG_6748 (WinCE).jpg
    IMG_6748 (WinCE).jpg
    14.2 KB · Visningar: 618
  • IMG_6741 (WinCE).jpg
    IMG_6741 (WinCE).jpg
    10.3 KB · Visningar: 611
  • IMG_6746 (WinCE).jpg
    IMG_6746 (WinCE).jpg
    13.8 KB · Visningar: 617

Dominator-Rocks

Guest
En Crosstrainer

En Crosstrainer Deluxe :yoparty

Nu Jävlar :mad: ska jag bli FIT!
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Slit dig från dumburken nångång och gå ut på lite frisk luft...

Jag har saker som är svårare att slita sig ifrån, barn!

Har ingen lust att lämna dem vid Bollibompa och ge mig ut på en löpar tur....
Jo dem har en mamma men hon är liksom inte alltid hemma när jag vill motionera!

Jag är ute och leker med mina kids men dom är lite för små för att hänga med i en vuxens motionstempo även om mitt tempo är jävligt lågt :D

Hoppas du är nöjd med min förklaring!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3219691 Jag tjöpte pikopter. Hypnotiskt kul!
Jag köpte exakt en sån idag! montera av dom gröna dörrarna så störs inte i sändaren ut lika lätt och den blir konstigt nog ganska mkt snabare, ta sen bort fenan på stjärtrodret den stabiliserar inte för 5 öre. då får du en riktigt kontrolerbar liten sak!

En sak som stör mig på dom där är att om man är 3 som kör samtidigt, som jag å mina polare gör på rasterna så kan sändarna störa ut varandra så den antingen tvär dör eller hänger sig på gasen, det sista är värst då den för mig slog sönder rotorn när den låg å spratla som en mört på golvet och TM säljer inga nya rotoblad :( gick att tejpa men batteri tiden blev minimal då :(
så om nån vet vart ma kan köpa rotorblad biiiligt så är jag glad.:)
Står i häftet man får med att det finns som reservdel men å andra sidan står det att det inte är en leksak också..
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Det här hämtade jag ut på posten idag! Handskar från RoLLERs :banana RoLLERs ftw :yoparty Nu måste jag bara hitta en farlig hoj på 25kw som jag kan köpa, ingen som har en till salu för ca 25k?
 

Bifogat

  • rollhandskar.jpg
    rollhandskar.jpg
    121.3 KB · Visningar: 98
Last edited:
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top