totoro
Är fulladdad ibland
Det gamla fick jag låsa två varv med nyckeln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Har kollat på reklam om denna, ser ju bra ut och ska vara vibrationsdämpande. Om jag fatta rätt sätter du på ett hölje/fodral på telefonen som har fästet/snabbkopplingen på baksidan som du knäpper fast i hållaren på styret. Förstod inte riktigt vad som lossnade för dig? Är det inget att satsa på?Ett fäste för att kunna använda telefonen som navigator och få tips från Calimoto om resvägar. Funkade bra i 7-8 mil och sen släppte fästet från telefonen i sisådär 90-100 km/h. View attachment 461710
Det finns inte fodral till alla telefoner på marknaden och för de som saknas får man en pryl som ska sitta med dubbelhäftande tejp på telefonen. Den tejpen lossnade så fästet satt kvar, men telefonen gjorde inte det.Har kollat på reklam om denna, ser ju bra ut och ska vara vibrationsdämpande. Om jag fatta rätt sätter du på ett hölje/fodral på telefonen som har fästet/snabbkopplingen på baksidan som du knäpper fast i hållaren på styret. Förstod inte riktigt vad som lossnade för dig? Är det inget att satsa på?

Ser snabb ut.Inte inköpt idag, men precis hämtad och ihopmonterad:
View attachment 463530
AVA är ett norskt och relativt nytt märke, men de har fått väldigt bra recensioner och har klättrat snabbt i rankerna och placerar sig nu i topp i många tester. Måste säga att denna imponerade stort, den var billigare än många av de mer erkända kvalitetsmärkenas jämförbara maskiner men levererar högre tryck, mer vatten, längre slang (20m!!), fler tillbehör, smidiga hållare för munstycken och lans, slangupprullare, sladdupprullare... Och 20 års garanti ifall man registrerar sin produkt. Känns som en fullträff helt klart![]()
Känns snabbSer snabb ut.
Var det bingolotto eller triss du vann på förresten.![]()
Inte överdrivet mycket kvar av besparingarna nu...
Både min sambo och jag har levt ganska "provisoriskt" eller vad man ska kalla det de senaste åren, men nu har vi äntligen slagit oss ner i ett hem vi kan kalla vårt eget där vi förhoppningsvis ska spendera resten av livet. Och då resonerade vi som så att det är lika bra att investera i att göra det bekvämt för sig här och unna sig lite kvalitet/nöjen för en gångs skull 
Bara att gratulera till vinsten i relationslotteriet och att ni hittat er plats på jorden!Känns snabb
Haha, relationslotterietMen ja jo, blivit en del dyra inköp på sistone...
Inte överdrivet mycket kvar av besparingarna nu...
Både min sambo och jag har levt ganska "provisoriskt" eller vad man ska kalla det de senaste åren, men nu har vi äntligen slagit oss ner i ett hem vi kan kalla vårt eget där vi förhoppningsvis ska spendera resten av livet. Och då resonerade vi som så att det är lika bra att investera i att göra det bekvämt för sig här och unna sig lite kvalitet/nöjen för en gångs skull
Men visst svider det i plånkan vissa månader, helt klart...
![]()
Tackar!Bara att gratulera till vinsten i relationslotteriet och att ni hittat er plats på jorden!
Buy quality, cry once osv...![]()
Högtryckstvätten nöp vi dock på 20% rea så den var inte så farligt dyr Tackar!![]()
Så är det ja, även om man vill gråta blod ibland... Gräsklipparen kostade sina fina slantar...Högtryckstvätten nöp vi dock på 20% rea så den var inte så farligt dyr
![]()
HärJag behöver en ny högtryckstvätt. Var köpte du den?
bilvardskungen.se
Du e lurad.Idag blev det en sån här:
View attachment 463510
Stiga Park 220. Smidig sak, elektrisk inkoppling av klippdäcket, elektrisk höj och sänk av detsamma, fram och bak på fotpedalen (fett mycket bättre än min gamla där man skötte det med en spak vid sidan) och hela klippdäcket går att vinkla upp för renspolning utan att lossa drivremmar och annat bök. Grymt bra vändradie jämfört med min gamla trädgårdstraktor med hängbuksklippdäck också. Nöjd!![]()
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!