"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Lite väl många trådgårdsprojekt i sommar så jag passade på att köpa en Vibrostamp från jula när den var nu var nedsatt tvåtusen spänn.
IMG_20210522_170325.jpg

Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.

Tråkigt men precis som ovanstående tror jag det finns för många hagelbrakare nästgårds häromkring så det simpla packet slipper vi nog i.a.f. ;) Sista jag hörde var något som knackat på ett förråd som dom hade larmat, sen kom det någon på rundspan med fanimig större handleder än mina lår. Supertrevlig var han, om det gick bra skulle vi inte höra något vidare om detta och det gjorde vi inte heller.

Jag "jaga" nya tidningsbilen någon morgon också.. sen la jag den karriären på is.

Är inte det dom som använder pressen morgontjänst (eller vad det heter...)? Och dumpar paketet utanför dörren, där det kan bli stulet. Och så också blev. Wish bytte till dom. Vi blev osams efter det, Wish och jag, då jag aldrig godkänt den typen av leverans. Och jag sa upp kontakten med Wish efter det.
Har man godkänt leveransalternativ där man lämnar utanför dörren så är det såklart helt ok. Jag lackade på Wish då dom själva tog sig den friheten gällande leverans, utan att inhämta godkännande. Så nu är det mest Amazon, och random ebay.

a1e1e41800e43f45a9e0ace0d6799080.jpg

Fick tag i ett par nya tech5 på blocket billigt

Blev en umarex HDR 50 med gott och blandat i ammunitionsväg.

Ska bara plinka litet på landet, inte ha eldstrid med polare. I första hand iaf...

Edit: Ska det duelleras finns det pepparkulor och inte bara paintball i kaliber 50. Det här kan bli hur kul som helst när fruntimrena är borta några timmar. ??

Last edited:
Visserligen igår?
Men åkte söder om stan å köpte en Kawasaki 1200 Ninja. Årsmodell 2000. Hade en 900 Ninja tidigare. Den är är smidigare å lättare att lägga ner. Härlig maskin. 6 växlar fuggar. Tokbillig försäkring ?

Visserligen igår
Men åkte söder om stan å köpte en Kawasaki 1200 Ninja. Årsmodell 2000. Hade en 900 Ninja tidigare. Den är är smidigare å lättare att lägga ner. Härlig maskin. 6 växlar fuggar. Tokbillig försäkring

Bild?

Ska försöka skaka fram foto.
Förra ninjan var årsmodell 1995.
verkar hänt en del på fem år. Ungefär samma vikt. Men den här är lika lättsvängd som Ktm jag hade innan?

Köpte mig ett par pax garderober, med en drös hyllor och skit till sovrummet. Skruvat ihop idag.
Svettigt och jävligt.

Vattenbläster
vattenblast.jpg
Testobjekt
spade.jpg
Använde lilla lättburna högtrycket
lillahogtrycket.jpg

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back