"Det här köpte jag idag!"-tråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ni tror inte att de släpper en Iphone 5S+ först då, för att bli av med varulagret menar jag? :gnissla
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Karlaktig tvätthink, även med mått så att jag kan precisionsmåtta Turtle avfettn... jag menar bilschampo.

smhink.jpg


Freebee

fkartong.jpg


flock.jpg
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
CDON sänkte priset på denna full hd, 23-tumsskärm med VESA-fäste från 1499 kr till 809 kr eftersom förpackningen var bruten och den klassades som fyndvara pga det. Slow day at work så jag surfade in och när jag såg denna slog jag till direCkt!
Kom på att jag har en rabattkupong på 50 riksdaler, letade upp den i mitt mail och vips fick jag ge 759 kr för den :tummenupp

Himla tur då min ena skärm som är en vit och ful 19-tummare har börjat visa tecken på ålderdom. Tyvärr är väggfästena anpassade till mina nuvarande 21- och 19-tumsskärmar så jag måste nog tillverka nån form av adapter men det är det värt.

23inch_philips_233v5lsb_led_23-25156453-xtrab.jpg
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Varför har man två skärmar? Programmering?

Jag fick den ena skärmen, som nu ska bytas ut, av en granne som flyttade. Sen dess har jag vant mig vid två skärmar och kan inte tänka mig att nedgradera mig till endast en. Film/spel på den ena och Steam/surf på den andra tex. Eftersom den nya skärmen är full-hd blir ju även porren i bättre kvalité.

På jobbet har jag bättre nytta av två skärmar där jag har affärssystemet på den ena och mail/excel på den andra.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Behövde nya hjulmuttrar till en uppsättning atomnummer 13-fälgar. Original blir väl bra.. vafalls!? 60-70:- styck, ebay såg inte mkt. ljusare ut.

Efter lite släktforskning om vilka modeller som delade detta artikelnr. fick jag lomma iväg till skroten istället, milhövänligt ffs ;) 16st för 200:-

images.jpg
 

PeterSchnee

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2011
Ort
Bromma
Hoj
CB1000ra
Nytt allvädersställ från scott. Inhandlades hos mc varuhuset i stora staden. Dem var villiga att möta ett lägre webbpris. Ett par hundra mer än Europa är det värt för att ha kvar våra lokala handlare
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vem fan var det som nöp RD500:an på blocket som jag skulle tjöpa!? Ge dig till känna! :4skrika
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Menar du den isärplockade med nytt kåpset?

JEpp, kändes som att den passade mig bra: Lågt pris, medföljande delar, behövs i princip tid och fantasi vilket jag har gott om. Projekt i min smak. Men nu väck :(
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top