"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Blidde ett skinnställ , helt hipp som happ , ute på runda och skulle egentligen svänga förbi Biltema å köpa en reflex till nya bakändan på Kingen .... ävaffan e ju redan i Uppsala så svänger in på lelles , kan ju kolla om det finns nån jacka som kan passa till mina braxor (min nuvarande Halvarssons har börjat bli lite för stor :gråta )

fan fanns ju 2 delade ställ för under 4 papp :näsblod :tummenupp .... svettades å provades lite å det blidde ett helsvart Arlen Ness utan puckel.... typ prexis så som jag vill ha det :banana , kommer på posten om några dar :)

Polly-Original.jpg

En Toyota Land Cruiser samt en ny slit å släng är senaste dagarnas köp.

Åker mer i Volvon än i Toyotan...

Volvo_242.jpg

Volvo242Lt1.jpg

3000st 3"-ammo till Basson.

Lustigt när man bildgooglar "spik till spikpistol" så verkar det vara tämligen vanligt att skjuta sig i fingrarna, hur lyckas man?

3000st 3"-ammo till Basson.

Lustigt när man bildgooglar "spik till spikpistol" så verkar det vara tämligen vanligt att skjuta sig i fingrarna, hur lyckas man?

Det jag upplevt (två gånger) är att spiken träffar en knagge, vrider sig runt och tittar ut brevid ingångshålet.
En kille fick vi såga loss och skjutsa till sjukhuset med en brädstump fastspikad i handen.

Ny helmut, en sån:
blade black matt.jpg

Aldrig hört talas om märket förut (RXA), men den var väldans bekväm, smart design med inbyggt solvisir och kändes kvalitativ med tanke på sitt relativt låga pris. Allt annat jag tittade på, även i högre prisklasser, kändes tveksamma med sina fladdriga visirmekanismer, dåliga spännen etc, men denna var stadig och allt "klickade" ordentligt. Prisvärd med tanke på att den bara kostade 1300 kr :) Och den är säkerhetsklassad och godkänd enligt blahablaha standard, funkar säkert alldeles utmärkt.

Ny hoj, gsf1200 bandit 99:a:tummenupp :yoparty :banana

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...