"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Inte idag men häromdagen fick äntligen jag tummen ur och beställde mitt 7,5kg tunga gjutgärnsgaller till Webern.
Grillar alltid mycket men i år skall det djävlar i mig slås rekord! :banana :brinnerup
cig-1.jpg

Fint, kan tipsa er med ica kort att de har Weber One Touch Premium 57cm för hyffsat pris nu.

--------

Själv fick jag hem mina nya Oakley Holbrook, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=622228
Ett par vita så man har både vita o svarta.

Ska iofs fixa jägarexamen så man kanske har anledning ändå.

Nu kanske jag blandar ihop dig med nån men var du inte i Norge o jobba? :va

Isf kan jag tipsa om och ta jägarexamen här. Enkelt, billigt och gäller överallt! :tummenupp

På 'Grillhouse'
http://www.grillhouse.se/grill-bbq-tillbehor/cig-gjutjarnsgaller-till-57cm-klotgrillar.html

Smakar det så kostar det.. Mitt gamla rostfria är bortom räddning så jag kostade på ett galler som har potential att överleva Webern. Hinner jag få det till helgen skall jag återkomma med ett utlåtande...

Har varit sugen på ett dylikt ett tag, men helt ärligt är det nog skötseln som har stoppat mig hitintills.

Så ett utlåtande på huruvida det rostar över natten ser jag fram emot, för efter grillningen är jag oftast både för mätt och för full för att orka ge mig på något galler.

Har varit sugen på ett dylikt ett tag, men helt ärligt är det nog skötseln som har stoppat mig hitintills.

Så ett utlåtande på huruvida det rostar över natten ser jag fram emot, för efter grillningen är jag oftast både för mätt och för full för att orka ge mig på något galler.

Elda rödglödgat, gnid in med salt och olja. Funkade när vi gjorde muurikkor iaf. Stålplåtar då visserligen.

Äähh, va hade jag förväntat mig, seriösa svar på SH? pft!

Aja. slut på OT då.
Blivit solglasögonsberoende så drog hem ett par Oakley Dispatch också :gnissla

Köpte ett framhjulsstöd på bilbutteriks. Funkar hittills som det ska. Blir bättre med plats kring hojen nu när den står upprätt. Blir nog ett par till till de andra hojarna som ska få plats.

En sån däringa konstig maskin. Svår innan man får in snitsen på den men sen går det utav bara helvete!

DSC_1068.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...