"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
10st

cnc1.jpg

cnc2.jpg

En sån här blev det Airoh-GP500-Iaonne-Yellow.jpg ,, Men Gul Hm? Ska nog lämna till någon som ska få Airbrusha den så blir den säkert fin ;)

En Slamsung S3 4G blev det idag, kosta gratis :banana: En modell jag annars skulle hoppat över men S4'an går inte att tjöpa ännu ändå = barnsjukdomar, fel processor och kanske o eventuellt kommer det en S4 "Active" senare i sommar.

Jävulusiskt nöjd av dagens inköp, nu måste det bli en endurohoj snart också

Bifogat

• image.jpg
    image.jpg
    227 KB · Visningar: 151
Billiga pjucks på lelles. :D Riktigt luftiga och jävliga dessutom, och de blev nog glada när de blev av med dem med.
433021-37.jpg
Samt en uppgradering av ryggskyddet med. Var jävligt dags... :näsblod
187601400106.jpg

En arbethäst, hoppas jag... Nu ska jag bara hitta takräcken, dragkrok och lite inredning till en Jumpy också.
4159534903.jpg

Ser fin ut!
Vad fick du ge? Håller lite koll på dessa men tycker att de flesta verkar ganska rötna och misskötta:(

Ser fin ut!
Vad fick du ge? Håller lite koll på dessa men tycker att de flesta verkar ganska rötna och misskötta:(

48k vilket kändes helt ok för en 07:a med 14000 mil och 2.0HDI-motorn som jag föredrar framför den andra skitmotorn. Ac och sånt lull-lull också, sen måste jag ha 3-sits så jag kan hämta ungjävl... barnen menar jag.
Och valet stod mellan en sån här eller en Vivaro/Interstar men jag kände att jag är mer bekväm med mellanmodellerna än skåpen även om sistnämnda är att föredra många gånger. Sen vill jag slippa byta växellåda och bakhjulslager hela tiden också :D

Någon som vet om dragkroken till Experten passar rakt av på Jumpyn? Hittar ingen vettig krok alls just nu :(

48k vilket kändes helt ok för en 07:a med 14000 mil och 2.0HDI-motorn som jag föredrar framför den andra skitmotorn. Ac och sånt lull-lull också, sen måste jag ha 3-sits så jag kan hämta ungjävl... barnen menar jag.
Och valet stod mellan en sån här eller en Vivaro/Interstar men jag kände att jag är mer bekväm med mellanmodellerna än skåpen även om sistnämnda är att föredra många gånger. Sen vill jag slippa byta växellåda och bakhjulslager hela tiden också :D

Någon som vet om dragkroken till Experten passar rakt av på Jumpyn? Hittar ingen vettig krok alls just nu :(

Det var inte dyrt!
Vad är det som gör 1.9-motorn till ett sämre val förutom att den är jävligt trött?
Jag har tänkt använda bilen som crossbuss och arbetshäst.

Ang dragkroken så BORDE Experten och Doblons krokar fungera. Ev att elsatsen skiljer sig åt. Jag hade ringt Mekonomen och hört med dem.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti