"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
en låda vin och en iphone 4.. men den senare får jag vänta längre på än vinet kommer räcka :gnissla

Lördagar betyder att man får post. Två paket från amazon kom idag.

Bifogat

• IMG_7146.jpg
    IMG_7146.jpg
    112.4 KB · Visningar: 86
  • IMG_7147.jpg
    IMG_7147.jpg
    117.7 KB · Visningar: 91
  • IMG_7148.jpg
    IMG_7148.jpg
    147.3 KB · Visningar: 103
En sån här köpte jag till tjejen, är den bra så köper jag en till mig med tror jag då min K800i börjar bli "sliten" :D

Sony-Ericsson-Xperia-X10.jpg

Den är inte bra. Bara att rikta in sig på att handla något annat..

1,6 :gnissla:D:tuttar:näsblod

Den är inte bra. Bara att rikta in sig på att handla något annat..

1,6 :gnissla:D:tuttar:näsblod

1.6 :va Antar att du menar operativet? Då jag är heterosexuell så struntar jag fullkomligt i såna saker och är nöjd om telefonen fungerar att ringa med, kolla mailen samt fota bikinitjejer i smyg :gnissla

Men seriöst, är det inte lite fjortisvarning att alltid vilja ha det senaste i mobilväg? Som sagt så har jag fortfarande en K800i, det säger väl allt :brinnerup

1.6 :va Antar att du menar operativet? Då jag är heterosexuell så struntar jag fullkomligt i såna saker och är nöjd om telefonen fungerar att ringa med, kolla mailen samt fota bikinitjejer i smyg :gnissla

Men seriöst, är det inte lite fjortisvarning att alltid vilja ha det senaste i mobilväg? Som sagt så har jag fortfarande en K800i, det säger väl allt :brinnerup

Japp, lite är det.

Att däremot vilja handla det bästa möjliga för sina surt förvärvade slantar kallas självbevarelsedrift :fakta :mattias

Om du ville ha en telebobo att ringa, kolla mailen och fota finns ju mycket billigare prylar...

X10:an är ju typ det senaste. Varför dom har valt att sälja den med så gammalt OS är en gåta.

Efter ett flertal butiker, och allt för många olika handskar i prisklass 900-3000. Har jag äntligen hittat ett par som satt som en dröm första gånger jag prova dem..

Halvarssons Dino. 1249:-

Bifogat

• 653570-10-8.jpg
    653570-10-8.jpg
    30.6 KB · Visningar: 65

Du får köpa min x10 för 1500:-
Inte direkt någon hantverkarlur.....
Dra ett PM

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...