sportbike
Guest
Fyra flak, raaap....
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fyra flak, raaap....
Tjatigt med 4 flak av samma sort...
En sån här köpte jag till tjejen, är den bra så köper jag en till mig med tror jag då min K800i börjar bli "sliten"
![]()

Den är inte bra. Bara att rikta in sig på att handla något annat..
1,6![]()
Antar att du menar operativet? Då jag är heterosexuell så struntar jag fullkomligt i såna saker och är nöjd om telefonen fungerar att ringa med, kolla mailen samt fota bikinitjejer i smyg 

1.6Antar att du menar operativet? Då jag är heterosexuell så struntar jag fullkomligt i såna saker och är nöjd om telefonen fungerar att ringa med, kolla mailen samt fota bikinitjejer i smyg
Men seriöst, är det inte lite fjortisvarning att alltid vilja ha det senaste i mobilväg? Som sagt så har jag fortfarande en K800i, det säger väl allt![]()

Men seriöst, är det inte lite fjortisvarning att alltid vilja ha det senaste i mobilväg? Som sagt så har jag fortfarande en K800i, det säger väl allt![]()
Åååå, jag vill också ut i skogen å panga!...pic...

Åååå, jag vill också ut i skogen å köra!Det blev en KTM idag.

1.6Antar att du menar operativet? Då jag är heterosexuell så struntar jag fullkomligt i såna saker och är nöjd om telefonen fungerar att ringa med, kolla mailen samt fota bikinitjejer i smyg
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |