granted79
Guest
Chris Ash skrev:Läsförståelse är ofta bra att ha det med. Jag skrev "av dina inlägg att döma....", man får lätt ett intryck av vad det är för en person som skriver. Jag skrev inte att det var så.
Men om man kör en GSXR 1000 02 som första hoj (rätta mig om jag har fel) så har man kört hoj i max två säsonger. Att då komma och säga att man definitivt kör sin hoj som den ska köras, kallar sig "fartgud" osv tyder på visst mått av bristande verklighetsuppfattning och en skopa övermod. Ödmjukhet och en låg profil är inte det första som poppar upp. Jag kan ha fel om dig, men jag tror tyvärr inte det. Hoppas du fixar dig ifrån olyckor bara.
Du ska inte ta illa upp för att du är kass till medelmåttig, det är de flesta av oss. Många inser det dock inte, ett tips om du tror att du är snabb och duktig är att köra en licensträning, du kommer fort ner på jorden igen....
"fartgud"
verkar det vara typ ett allvarligt inlägg tycker du... lite skämt ligger det faktiskt över det du!

bristande verklighetsuppfattning kanske jag har kanske e lite psykiskt labil också o behöver spärras in för gott... du vet inte ett skit om mig vännen!!!
och jag kan säga att du har fel om mig bara för att man kan hantera sin hoj behöver man inte vara den nya rossi eller???
sen kan inte du förklara för mig hur man e när man e ödmjuk för jag tror inte du har förstått innebörden av det ordet!

men tyck vad du vill... det e ju för jävligt att du dömer folk innan du träffat dom,det e ingen bra egenskap heller...!!!
ja ja nog skitprat... vi kan ju träffas så får du prata med mig o se att jag faktiskt e en trevlig prick

kan vi ju ta en tur osså om du vill!