Det gyllene snittet i DNA, galaxer, mikroorganismer, snöflingor, kroppsorgan m.m...

Men tröttna på livet som oss andra. Blir du inte modfälld av att ingen lyssnar på dig? Vill du inte bara dra dig tillbaka till din soffa under en filt och vara nöjd med att du i alla fall kommer till himmlen.

Om gud nu är god varför gav han oss "förmågan" att känna extrem smärta? Ska vi bli rädda för helvetet?

Kan inte vi alla vara eniga om en sak: Kommentera inte hans trådar! Det är bara det han vill och de leder ju bara till nya klipp och klistra trådar.
OM han någon gång startar något som ser seriöst ut kan vi ta det då istället.

Så snälla låt tråden självdö efter detta inlägg!:nurse

Har han gjort många trådar eller? Jag förstår då inte varför det gyllene snittet skulle ha nånting med gud att göra.

Flera kända kompositörer skrev sina mest kända verk baserade på det gyllene snittet. Hur man komponerar musik efter ett längdförhållande vet jag inte men det funkade för Bach. :hihi

Kan inte vi alla vara eniga om en sak: Kommentera inte hans trådar! :nurse

Jag är faktiskt väldigt nyfiken på vilka droger han går på. För man kan ju inte låta bli att bli åtminstånde liiiiite sugen på att testa något som skulle ge en så sanslös verklighetsflykt!

Jag är faktiskt väldigt nyfiken på vilka droger han går på. För man kan ju inte låta bli att bli åtminstånde liiiiite sugen på att testa något som skulle ge en så sanslös verklighetsflykt!

Jag tror Monty Python har svaret...
[YOUTUBE-ID]jM_QAFJ80GY[/YOUTUBE-ID]

Jag tror Monty Python har svaret...

den där Cleese har varit i TV och snackat om gyllene snittet, det kanske hänger ihop.:va

cleese_narrowweb__300x382,0.jpg

liiiiite sugen på att testa något som skulle ge en så sanslös verklighetsflykt!

prova åka till afghanistan, USA mfl. och kolla vad dom tycker är verklighet, en fika med en äkta koranläsare kanske räcker :hihi

koran_new.jpg

Last edited:

Min personliga gissning är att han inte går på droger eller är dum i huvudet, snarare tvärtom.
Första delen är ju att han skriver inte om teorierna som han publicerar, m.a.o. kan han troligen inte dem utan hittat dem på nätet. Bl.a har ju en del av hans trådar logiskt stått i motsatsförhållande till varandra.

Alltså publiceras dem för reaktionen. Kvar är två teorier. Den friska och den mindre friska.
Den friska: Han skapar trådar för att sitta och skratta åt alla som tar dem på allvar.
Den lite mindre friska: Han måste ha uppmärksamhet!

Fast samtidigt har ju hans trådar ett större underhållningsvärde än de flesta...

Fast samtidigt har ju hans trådar ett större underhållningsvärde än de flesta...

Jag är benägen att hålla med, speciellt när du kommer in med dina Marianergravs-djupa psykoanalyser :D *no offense*
Men klart är iaf att killen är för kokko för sitt eget bästa, drag som delas med flertalet andra genier genom historien....

Jag är benägen att hålla med, speciellt när du kommer in med dina Marianergravs-djupa psykoanalyser :D *no offense*
Men klart är iaf att killen är för kokko för sitt eget bästa, drag som delas med flertalet andra genier genom historien....
Snälla beskyll mig inte för psykoanalys!!!!:gråta
Prata gärna illa om min mamma, min syster eller mig så länge du undviker psykoanalys....

Fler naturliga estestiska skönhetssnitt som Gud skapat är väl 10 fingrar och 10 tår. 2 ögon, 2 öron osv. Fast det finns ju dom som har 11 eller 12 fingrar. Klyver man ved kanske man har bara 9 fingrar.

Om vi tar en riktigt missbildad stackare med säg 14 fingrar och en normal med 10 små prinskorvar så blir kvoten 1,4. Det är ju mer estetiskt än vad Fibonaccitalen 2 & 1 ger. Det är jobbigt och skrämmande det här.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back