Det går inte att förneka längre....

Supermoto skrev:
...samt en lista som låg bredvid den där tanken var att man skulle pricka av sig efter att ha lagt en hundring i flaskan.
Då är det väll bara att läsa på listan vilka som inte har bockat av sig och fråga dem då? :7peta

Jag gjorde 2 bockar eftersom vi var två betalande. :tummenupp

Supermoto skrev:
Det stod en stoooor grön plastflaska på bordet bredvid välkomstgroggen (så att ingen skulle missa den ;)) som hade en lapp på sig som det stod "100:-" på samt en lista som låg bredvid den där tanken var att man skulle pricka av sig efter att ha lagt en hundring i flaskan.

Ingen fara, klart man kan missa :tummenupp
hehe jag kryssade David + TANT (som hon verkligen uppskattade att bli kallad). samtidigt som tanten stoppade i 200. :tummenupp

Hoppas ni hade kul på festen, jag har haft 10 sköna dagar i italien :)
Var en sväng i San marino och 2 kvällar i Riccione för fest, mkt roligt :öl

Blev ingen hoj hyrd men jag körde Spaghelitos suki-custom :3freak :hihi

Stefan skrev:
Jag såg bara två röda plasthinkar, man ser det man vill se.
Hehe, så sant, så sant :lol

Kyckling skrev:
Då är det väll bara att läsa på listan vilka som inte har bockat av sig och fråga dem då? :7peta

Jag gjorde 2 bockar eftersom vi var två betalande. :tummenupp
Vill inte vara så gniden att jag hoppar på enskilda folk utan gör så att jag försöker sprida vad som hänt bland de olika grupper som var där och sen är det upp till var och ens samvete.
Sen var det visst några som trodde :kocko att man bara skulle pricka av sig på listan och vägrade se den 60cm gröna flaskan som stod 2cm därifrån.

crashtestdummy skrev:
hehe jag kryssade David + TANT (som hon verkligen uppskattade att bli kallad). samtidigt som tanten stoppade i 200. :tummenupp
Då ska du förklara för henne, ASAP, att det var vad du anmält er som :fakta
Själv tyckte jag hon såg bra söt ut för att du ska kalla henne tant :7peta

Last edited:
Supermoto skrev:
Sen var det visst några som trodde :kocko att man bara skulle pricka av sig på listan och vägrade se den 60cm gröna flaskan som stod 2cm därifrån.

Jag betalade till din "snurriga" fru som tydligen inte bockade av oss, såg det när kyckling skulle slanta och bockade då av mig utan att betala en gång till. För inte fanns det fler lillerik på festen? Kolla så hon inte bockade fel Erik när jag betalade...

erik skrev:
Jag betalade till din "snurriga" fru som tydligen inte bockade av oss, såg det när kyckling skulle slanta och bockade då av mig utan att betala en gång till. För inte fanns det fler lillerik på festen? Kolla så hon inte bockade fel Erik när jag betalade...
Åhå, du menar alltså att hon skulle gjort fel!? Det får du ta upp med henne, hehe :kryckor

Faktum är f.ö att det fanns två mellanerik varav den ena blev degraderad till ståkkhålmserik vilket han tyckte var roligt ;)

erik skrev:
Törs du inte själv? "Jocke i koppel"-smiley :D
Klart jag gör men det skulle isf bli första gången hon gör fel på en sån här grej :fakta och varför ska jag behöva försvara dig?

Evil pyntade för både mig och honom. Jag bockade av på listan!

Fast... jag tycker jag borde få pengarna tillbaka, drack bara ett halvt glas läskeblask på festen :tungan
..jaa, jag får skylla mig själv!

Supermoto skrev:
Då ska du förklara för henne, ASAP, att det var vad du anmält er som :fakta
Själv tyckte jag hon såg bra söt ut för att du ska kalla henne tant :7peta

du hoppas att hon ska läsa det här va? :D

Termo.. what happens in sinners and saints crib, stays in sinners and saints crib...

crashtestdummy skrev:
du hoppas att hon ska läsa det här va? :D

Termo.. what happens in sinners and saints crib, stays in sinners and saints crib...
vem?.... jag?.....
skulle jag väl aldrig...... :tuttar

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka