blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vem står på tur 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Då är det väll bara att läsa på listan vilka som inte har bockat av sig och fråga dem då?Supermoto skrev:...samt en lista som låg bredvid den där tanken var att man skulle pricka av sig efter att ha lagt en hundring i flaskan.
hehe jag kryssade David + TANT (som hon verkligen uppskattade att bli kallad). samtidigt som tanten stoppade i 200.Supermoto skrev:Det stod en stoooor grön plastflaska på bordet bredvid välkomstgroggen (så att ingen skulle missa den) som hade en lapp på sig som det stod "100:-" på samt en lista som låg bredvid den där tanken var att man skulle pricka av sig efter att ha lagt en hundring i flaskan.
Ingen fara, klart man kan missa![]()
Hehe, så sant, så santStefan skrev:Jag såg bara två röda plasthinkar, man ser det man vill se.
Vill inte vara så gniden att jag hoppar på enskilda folk utan gör så att jag försöker sprida vad som hänt bland de olika grupper som var där och sen är det upp till var och ens samvete.Kyckling skrev:Då är det väll bara att läsa på listan vilka som inte har bockat av sig och fråga dem då?![]()
Jag gjorde 2 bockar eftersom vi var två betalande.![]()
Då ska du förklara för henne, ASAP, att det var vad du anmält er somcrashtestdummy skrev:hehe jag kryssade David + TANT (som hon verkligen uppskattade att bli kallad). samtidigt som tanten stoppade i 200.![]()
Supermoto skrev:Sen var det visst några som trodde :kocko att man bara skulle pricka av sig på listan och vägrade se den 60cm gröna flaskan som stod 2cm därifrån.
Åhå, du menar alltså att hon skulle gjort fel!? Det får du ta upp med henne, heheerik skrev:Jag betalade till din "snurriga" fru som tydligen inte bockade av oss, såg det när kyckling skulle slanta och bockade då av mig utan att betala en gång till. För inte fanns det fler lillerik på festen? Kolla så hon inte bockade fel Erik när jag betalade...
Supermoto skrev:Åhå, du menar alltså att hon skulle gjort fel!? Det får du ta upp med henne, hehe![]()
Klart jag gör men det skulle isf bli första gången hon gör fel på en sån här grejerik skrev:Törs du inte själv? "Jocke i koppel"-smiley![]()
Supermoto skrev:Då ska du förklara för henne, ASAP, att det var vad du anmält er som
Själv tyckte jag hon såg bra söt ut för att du ska kalla henne tant![]()
vem?.... jag?.....crashtestdummy skrev:du hoppas att hon ska läsa det här va?![]()
Termo.. what happens in sinners and saints crib, stays in sinners and saints crib...
jag tor att du ljugerSupermoto skrev:vem?.... jag?.....
skulle jag väl aldrig......![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti