Det går att köra fort även med en glidare

Imponerande med den klossen. Tyckte den verkade ovanligt pigg. Killen måste haft hemlängtan.

Första gången jag såg något liknande :)
Hela filmen måste ha varit photoshoppad eller något!?

Jag ska fan köpa en guldvinge och köra ERF med :fakta

Tragiskt, hade ju f*n blivit frånåkt av vingen :rodnar

Last edited:
"Det är inte VAD du kör.....utan HUR du kör...."""

Goldwing är ingen glidare, det är en långfärds tourer, hög fart, hög musik, högst utvilad är man när man är framme...underskatta aldrig det ni inte kört själva, vinglig och ostadig ?? filmen talar för sig själv....

Som sagt... det mesta sitter i huvudet. jag har själv haft problem med en Yamaha Venture Mellan Knivsta och BÅLSTA då jag sjäv visserligen körde en gammal enkelkams 750 men ändå!
Jag var djupt impad, för det gick inte sakta.

Såg oxå en sån GW på Rörken. Och en vän i Bålsta som har en likadan kan gasa rejält!

Så... materialspelare och posörer! Be aware! ;)
Underbart f.ö med fordon som är "sleepers"

Ankan skrev:
2113449 Om det inte är någonsorts fejk, så är det ruggigt imponerande. :tummenupp

det är inget fejk...din oro är befogad...men man får fan hålla i sig i styret , fan vad man får jobba...

Vi var ett gäng i uppsala som flera år roade oss med att "glida" på kurviga vägar och på Gelleråsen, bara att skruva av motorbågarna....skrapa är kul.
Intressant att se förvånade trafikanter när ett gäng passerar i 180 till 200 med såna as till moppar....ok dom drar mäktigt med soppa i den farten.

En 1200 gör lätt 200, en 1500 och 1800 lite till

Tocken jäkla vilde att köra då! :jisses :tummenupp

Jag provade en FJR1300 i helgen, Yamahacenter i Haninge. Trots att den är hälften så stor som en GW så är det ändå en imponerande pjäs. Men jäklar vilket klipp, å vilket underbart chassi! En sån med en kompetent förare på spöar det mesta, oavsett väg! :Bugar

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing