Det finns ett behov...

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Det finns ett behov att brumma till något fik i omnejden vid 1700 blecket finns det fler som upplever att det behövs? Sgm o Trådmaker (jag) vill posera typ vid kajfiket vid 17.00 blecket så fyll på med era tycken och förslag :)

Jag skulle mer än gärna vilja om jag hade varit frisk, men är kranke de lyx:gnissla Fokuserar på att bli friskis här, känner mig inte lockad ut alls trots det fina vädret :-(

Tänk på:

http://www.polisen.se/

Last edited:
Jag tänker bränna lite innan så det blir nog en liten avrost i lämplig takt till gunnebokorset för att vika av mot posörfiket i v-rås!Frågan är om det är uppet idag eller om de kör "röd" dag idag?? Någon som vet??

Jag tänker bränna lite innan så det blir nog en liten avrost i lämplig takt till gunnebokorset för att vika av mot posörfiket i v-rås!Frågan är om det är uppet idag eller om de kör "röd" dag idag?? Någon som vet??

Med tanke på alla pizzerior som igår hade dörrarna på vid gavel så borde det vara öppet:tummenupp

Javettifan, blev lite längre dag än planerat på geggräsern....kan bli en tur när det svalkat av lite, just nu är man i behov av att andas lite.

Danke boys för sällskapet vid posörfiket idag! Kul att träffa er igen i era rätta miljöer :) mycket folk där på fiket med :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon