Det eviga Bulten 090916

Bilder

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla

Tack för jättefina bilder alla ni som fotar och lägger upp här!

Rammstein, jag brukar imponerad se på bilderna där du skrapar allt som går att skrapa i olika nedlägg, och wheelar där andra aldrig skulle fundera på det; men de här var nog de roligaste bilderna so far :yoparty

Vem av er fotade alla potatisar som for förbi:)

Jag mötte er i bil så jag är oskyldig denna gång :)
Zeki, Sanna, Lasse? Någon som vill ta ansvar? :tungan

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla

Mjom...

Buhuuu, jag vill ju också fastna på bild. :Bugar

Mäh! Kollar seeeeen. Precis som Sannas bild :rolleyes: *hostar*
Fullt upp just nu :) Måste måla garage :crash

MEN VAFAN!!! Så nu måste man skaffa sillisar för att få bli fotad av mästerfotografen. Jag har ju inte rååååååd. :)

Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta

Last edited:
Sorry.. Hade plockat ihop då.. Blev lite mörkt när ni dök upp i klunga.. Om någon av er har en röd/svart honda och vit spräcklig hjälm fick jag nog med denna på en och annan bild från tidigare på kvällen.

Ja jag såg två fotografer i diket och resten i en klunga i dungen, jag vinkade åt er:)

Men ett stort tack till alla fotografer denna sommar, ni gör det enormt roligt att åka där:tummenupp

ingen bild på mig då? orange/ svart motard med nr 42 på sidan. gled förbi och gjorde peace-tecken med ena handen.
Var ju minnst 3 fotografer som sikta på mig iaf :Bugar

Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta

Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D

Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D

Då har man något att se fram emot i vinter då :tuttar :banana (för bilderna kommer väll att publiceras på sh)

Fan Amanda det verkar som om du behöver STOR plats för alla assistenter i vinter.. Är garaget tillräckligt?? :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT