Det eviga Bulten 090916

Bilder

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla

Tack för jättefina bilder alla ni som fotar och lägger upp här!

Rammstein, jag brukar imponerad se på bilderna där du skrapar allt som går att skrapa i olika nedlägg, och wheelar där andra aldrig skulle fundera på det; men de här var nog de roligaste bilderna so far :yoparty

Vem av er fotade alla potatisar som for förbi:)

Jag mötte er i bil så jag är oskyldig denna gång :)
Zeki, Sanna, Lasse? Någon som vill ta ansvar? :tungan

Och halva SH till det..... :tuttar Med lite tur blir det av inom två veckor senast. Beror på hur fort jag kan måla garaget och få in allt... :gnissla

Mjom...

Buhuuu, jag vill ju också fastna på bild. :Bugar

Mäh! Kollar seeeeen. Precis som Sannas bild :rolleyes: *hostar*
Fullt upp just nu :) Måste måla garage :crash

MEN VAFAN!!! Så nu måste man skaffa sillisar för att få bli fotad av mästerfotografen. Jag har ju inte rååååååd. :)

Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta

Last edited:
Sorry.. Hade plockat ihop då.. Blev lite mörkt när ni dök upp i klunga.. Om någon av er har en röd/svart honda och vit spräcklig hjälm fick jag nog med denna på en och annan bild från tidigare på kvällen.

Ja jag såg två fotografer i diket och resten i en klunga i dungen, jag vinkade åt er:)

Men ett stort tack till alla fotografer denna sommar, ni gör det enormt roligt att åka där:tummenupp

ingen bild på mig då? orange/ svart motard med nr 42 på sidan. gled förbi och gjorde peace-tecken med ena handen.
Var ju minnst 3 fotografer som sikta på mig iaf :Bugar

Sillisar inte obligatoriskt för att gnida sig emot hoj. Det har fungerat förr, utan bevisligen... *tänker gamla pinuppisar* :tuttar
En schysst hylla är en schysst hylla med eller utan stoppning :fakta

Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D

Ja gammal är jag men nån pinuppa är jag väl inte ännu. Men vafan, vi får väl ta och ändra på det nån gång i vinter när vi är uttråkade. :D

Då har man något att se fram emot i vinter då :tuttar :banana (för bilderna kommer väll att publiceras på sh)

Fan Amanda det verkar som om du behöver STOR plats för alla assistenter i vinter.. Är garaget tillräckligt?? :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti