Det blir ingen Natacha

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Jag blir så förbannad när en vissa ska förstöra för oss andra!!

Blev glad när jag hörde att Natacha och hennes band skulle komma till min skola och spela. Äntligen lite kultur! Det har varit tunsått med evenemang i år och det här skulle förgyllt hela skolåret. Men så ska några idioter förstöra! :mad: Artikel

Bara för att det får sina kulturella behov tillgodosedda, behöver de ju inte beröva oss andra denna tillfredställelse. Jag tror det skulle vara bra för många i min skola om det fick en bild av det verkliga livet och en bra förebild. För många (mig bland annat) skulle det ge en extra sporre och få se en person som lyckats i livet.

Last edited:
stackars Natacha... inte välkommen (knappt) någonstans p.g.a hennes utseende... :( :gnissla

USCH! för ytliga människor :rolleyes:

rofl kultur!!

visste inte vem detta va men efter ha läst artiklen tycker jag det var helt rätt att inte låta na komma!
alldeles för mycket skitmusik i detta landet redan ;)

Skolan borde vara tacksam för att nån kommer o spelar gratis hos dem. Låt vara att det antagligen är nån meningslös diskosmörja de skulle lirat men det finns säkert gott om folk på skolan som skulle uppskattat det. Jag är säker på att jag inte skulle haft något emot en en storbröstad blondin som kom o spelade på min skola när jag var i tonåren.

Det var säkert några fula kommunistbrudar utan pojkvänner som motsatte sig arrangemanget. Om uppståndelsen sedan är värd en tidningsartikel är en annan fråga.

ultimate_TF skrev:
Jag blir så förbannad när en vissa ska förstöra för oss andra!!

Blev glad när jag hörde att Natacha och hennes band skulle komma till min skola och spela. Äntligen lite kultur! Det har varit tunsått med evenemang i år och det här skulle förgyllt hela skolåret. Men så ska några idioter förstöra! :mad: Artikel

Bara för att det får sina kulturella behov tillgodosedda, behöver de ju inte beröva oss andra denna tillfredställelse. Jag tror det skulle vara bra för många i min skola om det fick en bild av det verkliga livet och en bra förebild. För många (mig bland annat) skulle det ge en extra sporre och få se en person som lyckats i livet.

Du skämtar va?

Helt otroligt :rofl
Inte visste jag att Brinken var inblandad i det hela heller :rolleyes:

Hade hon kommit till min skola och sjungit TNT hade jag tamefan slängt en blöt gurka i huvudet på henne.

Jonathan skrev:
Helt otroligt :rofl
Inte visste jag att Brinken var inblandad i det hela heller :rolleyes:

Hade hon kommit till min skola och sjungit TNT hade jag tamefan slängt en blöt gurka i huvudet på henne.
Apropå det hur tror du deras liveshow går till? Hon sjunger ju för helvete ingenting ens. Såg videon och jag tror att hon sa typ 3 ord eller nånting. Står hon bara där och kastar omkring med spenarna och stönar fram nått ord då och då? Har dom fler låtar måntro? Min katt har mer musikalisk talang i morrhåren än vad hon har i hela kroppen.

honkiie skrev:
Min katt har mer musikalisk talang i morrhåren än vad hon har i hela kroppen.
Där sammanfattade du samtliga som är med i RIX, NRJ, "vilkenjävlapissreklamdyngkanalsomhelst", MTV och ZTV's spellistor senaste tiden. Yeah!

hållundan skrev:
Där sammanfattade du samtliga som är med i RIX, NRJ, "vilkenjävlapissreklamdyngkanalsomhelst", MTV och ZTV's spellistor senaste tiden. Yeah!

Det är dock en förolämpning mot katten att ens göra jämförelsen.

honkiie skrev:
Apropå det hur tror du deras liveshow går till? Hon sjunger ju för helvete ingenting ens. Såg videon och jag tror att hon sa typ 3 ord eller nånting. Står hon bara där och kastar omkring med spenarna och stönar fram nått ord då och då? Har dom fler låtar måntro? Min katt har mer musikalisk talang i morrhåren än vad hon har i hela kroppen.

Där har du en poäng. Gissningsvis med tanke på att hon ska besöka en skola med några hundra hormonstinna tonåringar så är det nog minimalt med kläder och höga stönanden som gäller.

Personligen skulle jag vilja se hela föreställningen, skulle nog garva halvt ihjäl mig den första minuten. :D

Hon kanske får ur sig några "Oi, Oi" mellanåt :rofl

Jonathan skrev:

Hade hon kommit till mig hade jag nog hoppats på att få gurkan blöt. Till exempel i hennes huvud.

Det är väl aldrig fel med lite ögongodis.

En del gillar dryga fetton, några andra storbröstade bondiner.

ultimate_TF skrev:
Nej jag är helt seriös. Natacha är min idol. :gnissla

Fast jag tycker att det är lite synd att det inte var Olinda som skulle komma.

"Let me be your honey, playboy bunny" :banana

Nu blev jag sådär nyfiken igen, vad har hon gjort som är så fantastiskt :confused:

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back