Jonathan
Guest
Kerplunk skrev:Jo visst, saken är ju den att tänka inte är bruttans starkaste sida...
Hoppa nu inte på alla dockustjärnor, har haft ihop det med en från BB för några år sedan, riktigt vettig kille faktiskt...![]()
:corn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerplunk skrev:Jo visst, saken är ju den att tänka inte är bruttans starkaste sida...
Hoppa nu inte på alla dockustjärnor, har haft ihop det med en från BB för några år sedan, riktigt vettig kille faktiskt...![]()
Jonathan skrev:
Kerplunk skrev:Har tyvärr inga smaskiga detaljer att dela med mig av...![]()
Kerplunk skrev:Hoppa nu inte på alla dockustjärnor, har haft ihop det med en från BB för några år sedan, riktigt vettig kille faktiskt...![]()
Jonathan skrev:Nej eller hur, och jag bor i skåne...
McB skrev:En person som ens kan tänka sig att vara med i Big Brother eller liknande program har inte alla paddlar i kanoten, så enkelt är det.

Kerplunk skrev:Haha, men vem vill ha det...![]()
McB skrev:Tja, jag hyser ingen avundsjuka mot detta mänskliga avskräde.
Kerplunk skrev:Haha, är själv inget stort fan av dockukändisar men att dra alla över en kam...nää
McB skrev:En person som ens kan tänka sig att vara med i Big Brother eller liknande program har inte alla paddlar i kanoten, så enkelt är det.
Mark skrev:Fitta fat handgranat!
Nu har tom. Aftonblaskan snokat reda på detta
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,775580,00.html
Brännström skrev:Hmm hur fasen hade hon råd att operera tuttarna när hon var sjutton?![]()
Vad kostar ett sånt ingrepp?
Sörjer med dig ultimate_TF![]()
.hon spelar på skäggetorp centrum på söndagultimate_TF skrev:Jag blir så förbannad när en vissa ska förstöra för oss andra!!
Blev glad när jag hörde att Natacha och hennes band skulle komma till min skola och spela. Äntligen lite kultur! Det har varit tunsått med evenemang i år och det här skulle förgyllt hela skolåret. Men så ska några idioter förstöra!Artikel
Bara för att det får sina kulturella behov tillgodosedda, behöver de ju inte beröva oss andra denna tillfredställelse. Jag tror det skulle vara bra för många i min skola om det fick en bild av det verkliga livet och en bra förebild. För många (mig bland annat) skulle det ge en extra sporre och få se en person som lyckats i livet.
ultimate_TF skrev:Jag tror det skulle vara bra för många i min skola om det fick en bild av det verkliga livet och en bra förebild.

Rosell skrev:Tyvärr måste man stå ut med RIX FM på jobbet tills man spyr...
Bo_jahn skrev:Imiterat en algsugande akvariefisk nonstop i åtskilliga månader?
Carcass skrev:Nejdå. Man köper en sånhär:
![]()
Kompletterar med ett par sådannahär:
![]()
O sen kan man koppla bort alla störande individer som vill lyssna på sin sk 'musik' och koncentrera sig på sitt..
Ps. Lurarna är fan det bästa jag köpt på år och dag.. låter hur bra som helst och isolerar bort massvis med kringljud.
Dessa är detHornet_600 skrev:Exakt en sån spelare gav jag dottern i julklapp...hon vill ha nya lurar säger hon...vad heter dom där du har? Koss?
Carcass skrev:Dessa är det
http://se.pricerunner.com/sound-and...5/prices?other_hits=;;4317;&q=creative+ep-630
Rekommenderas varmt, har spöat koss i jämförande tester.
Carcass skrev:Man köper en sånhär...
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!