Det blev en?

Krickan4 skrev:
Huvudantren till sofiero det stod i söndagens HD! Jag ska läka fort hade jag tänkt mig, men läkaren snakar om två mån!Jag ska rönkas nästa måndag så då får man se hur det ser ut!

Ah fan , så det var du.
Läste det i HD.

har hoppat på kryckor i 3½månad ocg förra veckan fick jag slippa kryckorna knät funkar hyffsat för att inte ha används på så lång tid! har bra rörlighet och så men det är muskler som saknas..
men tränar förfullt och i månadsskiftet tänkte jag testa att köra lite bana igen med husan! jävligt lungt och sansat kan jag lova! vill inte vurpa och slå upp det!

borggren skrev:
Ja visst var det du som pajade ditt i vår?
jag fick 5 skruvar o en platta, o MINST 3 månader innan jag får stödja på den......Så det blir inget byte med minimoto mot husaberg prylar.....i år i allafall.... :(
Funkaar ditt knäbra nu? hur länge sedan är det?
Faan jag hade ju bara hunnit vara friskskriven i 2 veckor från förra high siden och nu detta :o

Mcbudet skrev:
har hoppat på kryckor i 3½månad ocg förra veckan fick jag slippa kryckorna knät funkar hyffsat för att inte ha används på så lång tid! har bra rörlighet och så men det är muskler som saknas..
men tränar förfullt och i månadsskiftet tänkte jag testa att köra lite bana igen med husan! jävligt lungt och sansat kan jag lova! vill inte vurpa och slå upp det!

Vad slog du i?
Jag åkte rakt i en slolpe och fick cykeln i ryggen, det var då mjälten, revbenen och vänster under ben rök!! :skrämd

Bromsade på mig och vurpade fick cykeln på knät....
en lika avancerad vurpa som att snubbla på sina egna skosnören men med ganska hårda påföljder.....

borggren skrev:
Vad slog du i?
Jag åkte rakt i en slolpe och fick cykeln i ryggen, det var då mjälten, revbenen och vänster under ben rök!! :skrämd

Mcbudet skrev:
Bromsade på mig och vurpade fick cykeln på knät....
en lika avancerad vurpa som att snubbla på sina egna skosnören men med ganska hårda påföljder.....
Hehehe. Du vet att läkaren sa att du numera t.o.m ska sova i skinnställ/hjälm/stövlar för att minimera skador då du t.e.x ramlar ur sängen under en vild motarddröm.

Skönt att höra du slipper WW2-kryckorna iaf. Träna och bli stark nu grabben :tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back