Det blev en?

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Husaberg Fs650!
Var ute en liten runda idag :D fan vad rolligt det går inte att köra lagligt!
Ska slänga i ny olja och ställa ventilerna till helgen sen ska man ut och leka :1pajas
Kolla lite försäkringar i dag billigaste if 2875:- helför helår vad betalar ni och villket bolag?

Det blev en? - ska man ha ? om man skriver så ? :D

Husaberg Fs650!

Fan...du han byta avatar... ( Annars var det en KTM :D )

GRATTIS till hojköpet och -valet! :tummenupp

Har tittat noga på hojen på bilden och hoppas innerligt att mina ögon inte lurar mig... vill inte att det ska vara Krattans hoj :(

Det är en motar från en tysk sida den är bara en tillfällig,jag ska fota min så fort jag får tag i kamra! :D

Köpte den av en polare! Han körde omkull så han kan inte köra på ett år!Men jag tror han är på ny hoj snart eller en EU-mope så han kan ha kryckerna med sig,jag tror inte han ger sig så lätt!

3047:- folksam, halv/helår.
Verkar skilja rätt mkt om den är helt ny...

Grattis och välkommen i familjen :tummenupp :D

Krickan4 skrev:
Köpte den av en polare! Han körde omkull så han kan inte köra på ett år!Men jag tror han är på ny hoj snart eller en EU-mope så han kan ha kryckerna med sig,jag tror inte han ger sig så lätt!

Det har du rätt i int´fan ger jag mig........
:rock faan var ute med min nya EU moppe idag.......fick med mig kryckorna, men har problem med att få upp den på stödet....
provade att köra bil me idag....men.....inte sååå bra......

Länsförsökringar bar absolut billigast för mig då jag ägde den....
AKTA KNÄNA!!!!!!! :tummenupp

borggren skrev:
Det har du rätt i int´fan ger jag mig........
:rock faan var ute med min nya EU moppe idag.......fick med mig kryckorna, men har problem med att få upp den på stödet....
provade att köra bil me idag....men.....inte sååå bra......

Länsförsökringar bar absolut billigast för mig då jag ägde den....
AKTA KNÄNA!!!!!!! :tummenupp

Hela knän är lyx!!!

dom skall uppgraderas med titan i bland läste jag i veckorevyn!

Mcbudet skrev:
Hela knän är lyx!!!

dom skall uppgraderas med titan i bland läste jag i veckorevyn!

Ja visst var det du som pajade ditt i vår?
jag fick 5 skruvar o en platta, o MINST 3 månader innan jag får stödja på den......Så det blir inget byte med minimoto mot husaberg prylar.....i år i allafall.... :(
Funkaar ditt knäbra nu? hur länge sedan är det?
Faan jag hade ju bara hunnit vara friskskriven i 2 veckor från förra high siden och nu detta :o

Nu är jag här igen presis hem kommen från sjukan!Det sluta med en bruten arm+armbågen urled i fredags det var en kärring som körde ut framför mig :mad: så nu är det två mån i packet!

Hoppas du frisknar till snabbt!

Försäkrings bolaget kan inte blivit speciellt nöjda!? :crash

Chris Husky skrev:
Hoppas du frisknar till snabbt!

Försäkrings bolaget kan inte blivit speciellt nöjda!? :crash
Jag har inte pratat med dom en,men det blir kärringens bolag effter som det var hennes fel!Se om polisen hör av sig snart,vet ej hur jag ska gå till väga det är första gången jag är med om något sånt här!

Henke skrev:
Hoppas du läker fort.
Var hände detta?
Huvudantren till sofiero det stod i söndagens HD! Jag ska läka fort hade jag tänkt mig, men läkaren snakar om två mån!Jag ska rönkas nästa måndag så då får man se hur det ser ut!

Krickan4 skrev:
Jag har inte pratat med dom en,men det blir kärringens bolag effter som det var hennes fel!Se om polisen hör av sig snart,vet ej hur jag ska gå till väga det är första gången jag är med om något sånt här!

Du måste lämna in en skadeanmälan till ditt bolag först innan det händer något!!!

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard