Det blev en tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis !!!

Man har ju sett lite felaktiga T-shirts med texten "Livet börjar vid 200km/h" men livet börjar som barn.
Så vitt jag vet.....
Lycka till i framtiden.

// Leffe

Grattis!! jag blev sjalv tre barns pappa 13.01.05 så jag vet hur harligt det kjanns!! ( men nu måste vi nog bromsa lite..har ej lust at kjøpa vw caravelle)

Arctic#1 skrev:
Grattis!! jag blev sjalv tre barns pappa 13.01.05 så jag vet hur harligt det kjanns!! ( men nu måste vi nog bromsa lite..har ej lust at kjøpa vw caravelle)
Supergrattis till en go liten tjej till. Hon blir klart en ny stjärna på våran roadracinghimmel om ca 2-13år. :banana

Arctic#1 skrev:
Supergrattis till en go liten tjej till. Hon blir klart en ny stjärna på våran roadracinghimmel om ca 12-13år. :banana

Bara att gratulera, Corsorna kommer på posten. (hoppas att de ej slarvar bort dem!) :) :)

magnus_moss skrev:
Visst! TRE paraplyflickor! Å dom tycker motorcyklar är toppen!! Ända tills man startar dom.... :lol

Det är bara att börja i tid så blir dom inte rädda ;)
3 döttrar, snacka om att du är minoritet som man hemma nu då :D

Leja 4 månader och med på Gotland Ring

Lejas 4-hjuling (LTA50) vid 9 månader

Bifogat

• kullen.jpg
    kullen.jpg
    23.6 KB · Visningar: 61
  • lejamc1.jpg
    lejamc1.jpg
    70.2 KB · Visningar: 75
Last edited:
Cool Moss :tummenupp
Grattis, ska det va nya eller beggade corsor? Jag skickar ett par med första pundarbil som går åt det hållet. :)

Last edited:
magnus_moss skrev:
"Supercorsas ska det vara" så när ni ska skicka ett set så blir det till Oskarsdalsg. 7 i Varberg. Bussfrakt brukar vara !

Grattsi Mossberg! Jag skickar omedelbart ett par bakelitslangar hon kan börja med... Kul :) :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti