Kraschpucken
Stånka.. De e najs!
man får gratulera!
(jag hade ingen aning om att det hängde trebarns farsor härinne)
(jag hade ingen aning om att det hängde trebarns farsor härinne)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Supergrattis till en go liten tjej till. Hon blir klart en ny stjärna på våran roadracinghimmel om ca 2-13år.Arctic#1 skrev:Grattis!! jag blev sjalv tre barns pappa 13.01.05 så jag vet hur harligt det kjanns!! ( men nu måste vi nog bromsa lite..har ej lust at kjøpa vw caravelle)
Supergrattis till en go liten tjej till. Hon blir klart en ny stjärna på våran roadracinghimmel om ca 12-13år.Arctic#1 skrev:Grattis!! jag blev sjalv tre barns pappa 13.01.05 så jag vet hur harligt det kjanns!! ( men nu måste vi nog bromsa lite..har ej lust at kjøpa vw caravelle)
LOTTAK skrev:Supergrattis till en go liten tjej till. Hon blir klart en ny stjärna på våran roadracinghimmel om ca 12-13år.![]()
magnus_moss skrev:Visst! TRE paraplyflickor! Å dom tycker motorcyklar är toppen!! Ända tills man startar dom....![]()
magnus_moss skrev:"Supercorsas ska det vara" så när ni ska skicka ett set så blir det till Oskarsdalsg. 7 i Varberg. Bussfrakt brukar vara !
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |