Det blev en tjej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johan skrev:
Cool Mass :tummenupp
Grattis, ska det va nya eller beggade corsor? Jag skickar ett par med första pundarbil som går åt det hållet. :)

Till detta A-klass barn duger bara det bästa tydligen. Hon viskade "Supercorsa Pro" och det är väl dom allra senaste det....
Så nya alltså...
OK? :tummenupp

Liwa1 skrev:
Det är bara att börja i tid så blir dom inte rädda ;)
3 döttrar, snacka om att du är minoritet som man hemma nu då :D

Jag är inte säker på att jag vågar... Mellantjejen, 6-åringen är helt halvt knäpp! Älskar att utforska hor högt man vågar klättra upp på stegar innan man hoppar ner, hur långt kan man hoppa ifrån gungorna, vem gör längst bromsstreck med cykeln...
Skulle jag ta med henne till banan så skulle hon säkert tycka "FETT!!!! När får jag börja?" och jag är inte säker på att jag skulle vilja det...
Dans eller körsång tycker jag låter toppen :rolleyes:

GRATTIS!!!!! :tummenupp

Livet kommer ALDRIG att bli sig likt....

Gratulerar!!! :banana

Väntar vårt första barn vilken dag som helst nu. Lite sen bara, 2 veckor över tiden nu på lördag. Brås kanske på pappa.....

Jag gratulerar stort och hoppas på samma känsla inom kort. :tummenupp

GRATTIS Mossberg! Blir ett helvete att sätta upp elstängsel runt tomten när töserna växer upp och ska börja dejta killar. Speciellt såna där i skinnställ och med snabba motorcyklar.. :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
GRATTIS Mossberg! Blir ett helvete att sätta upp elstängsel runt tomten när töserna växer upp och ska börja dejta killar. Speciellt såna där i skinnställ och med snabba motorcyklar.. :rolleyes:

Detta är en sak som oroat mig... Vad gör man när det står en långhårig 19-åring med tatueringar och näsring utanför dörren och frågar om Lotta (14 år) är inne...
Är det hagelbössan eller spikklubban som gäller??

Jag har den stora äran att grattinera dig :)
Följer avkommorna fars fotsteg??
Formel Ford, Classic bike (BMW har jag för mig) Div gat cyklar,Rookie 1000, ERF.
I den ordningen??

magnus_moss skrev:
Detta är en sak som oroat mig... Vad gör man när det står en långhårig 19-åring med tatueringar och näsring utanför dörren och frågar om Lotta (14 år) är inne...

För att vara på den säkra sidan. Ta båda. Eller bjud in han på fika först och se om han är trevlig :rolleyes:

magnus_moss skrev:

Vaddå :va Har inte dina döttrar utegångsförbud fram till 25 års ålder :confused:

Det har Leja :rolleyes:

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...