Rasorblade
Ny medlem
KidNasty skrev:2268875ÄNTLIGEN!!!
Min första hoj... nöjd som faen e jag...
Var det dig jag så vid Bilia Sisjön för en timma sedan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KidNasty skrev:2268875ÄNTLIGEN!!!
Min första hoj... nöjd som faen e jag...
Rasorblade skrev:2270733Var det dig jag så vid Bilia Sisjön för en timma sedan?![]()
Toyboy skrev:2270497HUr kommer det sig att det finns så lite 600rr till salu ute
på marknaden... är folk så jävla nöjda så dom inte säljer eller
har det sålts lite!? (vilket jag inte tror)
kollar man till exempel på yamaha r6 på blocket så finner man hur mycket
som helst... är lite lustigt..
KidNasty skrev:2270689Var helt insnöad på en Blå R6a -01 -02... men sedan satt man och drömde om en 600rr, men var alldeles för dyra.. men så en dag så hittade man en på blocket....
arnoldsson skrev:2272243Har en 600rr som jag är JÄVLIGT nöjd med! Har fixat till den lite med skruvar från tastynuts, nya "cbr racing" handtag, egna hälskydd i polerad + lackad mässing, nummerplåtshålare från valtermoto, Scorpion pipa i kolfiber, miniblinkers fram och bak, kolfiberframskärm, fälgstripes... Det var nog allt... röd förresten...
Dirtfighter skrev:2272575har inte honda usd gaffel?
arnoldsson skrev:2272804USD gaffel till 600:an kom först 05... Men annars var det rätt!![]()
Det är en jäkligt skön hoj! Jag blir fortfarande förvånad över hur snabbstyrd den är. Efter att ha kört "krachandburns" gixxer 750 och sen bytte tillbaka till min höll det på att bli diket direkt. Svänger dit man vill och det med besked! Hade inne min på 1200 mils service igår så nu får man köra lugnt i några mil...Hoppas du blir nöjd med den! Och blir du inte det så är det i alla fall inte hojen det är fel på!
![]()
![]()
/Henke
KidNasty skrev:2270439Men vet aldrig.....![]()
Headbanger skrev:2272984neee, men ärligt talat. berätta nu hur mycket pappa får betala i försäkring.![]()
Cervantes skrev:2273557Fick en grymt bra premie på min 05:a.. 1300.- i månaden påställd helförsäkring och 150.-/månaden avställd i sthlm och ganska nytagen lapp!![]()
Sejko skrev:2274006Ja som sagt, det enda som stoppar mig från och köpa en Honda CBR 600 RR, är ju försäkringen, vilket bolag har du? Den avgiften du har fått är ju super!
Senast jag kollade så ville de ha 45000 / hel / år, my ass!![]()
granath_ skrev:2268889mmm![]()
cbr är fan dom snyggaste moderna sporthojarna (tror jag), i vilket fall![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |