Det blev en CBR 600rr -03

Rasorblade skrev:
2270733 Var det dig jag så vid Bilia Sisjön för en timma sedan? :D

Nope.. Det var inte jag.. Har hojen i Karlshamn nu.. ska köra upp till Götet nästa helg tänkte jag med hojen om det e fnt väder...

Toyboy skrev:
2270497 HUr kommer det sig att det finns så lite 600rr till salu ute
på marknaden... är folk så jävla nöjda så dom inte säljer eller
har det sålts lite!? (vilket jag inte tror)

kollar man till exempel på yamaha r6 på blocket så finner man hur mycket
som helst... är lite lustigt..

ja precis de är så grymma att man inte vill sälja! :banana

KidNasty skrev:
2270689 Var helt insnöad på en Blå R6a -01 -02... men sedan satt man och drömde om en 600rr, men var alldeles för dyra.. men så en dag så hittade man en på blocket....

haha det är precis så mina tankar går också... men är nog bättre
och jobba lite till och köpa en 600rr för lite mer pengar.. jag
är helt hundra att jag får MYCKET mer för pengarna...

Har en 600rr som jag är JÄVLIGT nöjd med! Har fixat till den lite med skruvar från tastynuts, nya "cbr racing" handtag, egna hälskydd i polerad + lackad mässing, nummerplåtshålare från valtermoto, Scorpion pipa i kolfiber, miniblinkers fram och bak, kolfiberframskärm, fälgstripes... Det var nog allt... röd förresten...

Bifogat

• IMG_2304 (Medium).jpg
    IMG_2304 (Medium).jpg
    108.7 KB · Visningar: 120
  • IMG_2349 (Medium) (2).jpg
    IMG_2349 (Medium) (2).jpg
    73.5 KB · Visningar: 111
arnoldsson skrev:
2272243 Har en 600rr som jag är JÄVLIGT nöjd med! Har fixat till den lite med skruvar från tastynuts, nya "cbr racing" handtag, egna hälskydd i polerad + lackad mässing, nummerplåtshålare från valtermoto, Scorpion pipa i kolfiber, miniblinkers fram och bak, kolfiberframskärm, fälgstripes... Det var nog allt... röd förresten...

Duktigt grann... det blir ju lite småjobb nu.. tex fixa regplåten och sånt småfix.. Sen till vintern blir det nog lite andra grejor, kanske till och med pulverlacka svingen... :)

Dirtfighter skrev:
2272575 har inte honda usd gaffel?

USD gaffel till 600:an kom först 05... Men annars var det rätt! :tungan

Det är en jäkligt skön hoj! Jag blir fortfarande förvånad över hur snabbstyrd den är. Efter att ha kört "krachandburns" gixxer 750 och sen bytte tillbaka till min höll det på att bli diket direkt. Svänger dit man vill och det med besked! Hade inne min på 1200 mils service igår så nu får man köra lugnt i några mil... :4skrika Hoppas du blir nöjd med den! Och blir du inte det så är det i alla fall inte hojen det är fel på! :fatta! :lol

/Henke

arnoldsson skrev:
2272804 USD gaffel till 600:an kom först 05... Men annars var det rätt! :tungan

Det är en jäkligt skön hoj! Jag blir fortfarande förvånad över hur snabbstyrd den är. Efter att ha kört "krachandburns" gixxer 750 och sen bytte tillbaka till min höll det på att bli diket direkt. Svänger dit man vill och det med besked! Hade inne min på 1200 mils service igår så nu får man köra lugnt i några mil... :4skrika Hoppas du blir nöjd med den! Och blir du inte det så är det i alla fall inte hojen det är fel på! :fatta! :lol

/Henke

Köra lungt för att man servat hojen. :va

\Masonit

Refererar J Lindström som sprängde 12 st GSX600R motorer och ingen 600RR när det begav sig.

Bra köp jag är mycket nöjd, men som gathoj vetif:

Fick en grymt bra premie på min 05:a.. 1300.- i månaden påställd helförsäkring och 150.-/månaden avställd i sthlm och ganska nytagen lapp! :Bugar

Headbanger skrev:
2272984 neee, men ärligt talat. berätta nu hur mycket pappa får betala i försäkring. :tungan

7000 om året... om det nu e pappa.... :D

Cervantes skrev:
2273557 Fick en grymt bra premie på min 05:a.. 1300.- i månaden påställd helförsäkring och 150.-/månaden avställd i sthlm och ganska nytagen lapp! :Bugar

Ja som sagt, det enda som stoppar mig från och köpa en Honda CBR 600 RR, är ju försäkringen, vilket bolag har du? Den avgiften du har fått är ju super!

Senast jag kollade så ville de ha 45000 / hel / år, my ass! :arsele

Sejko skrev:
2274006 Ja som sagt, det enda som stoppar mig från och köpa en Honda CBR 600 RR, är ju försäkringen, vilket bolag har du? Den avgiften du har fått är ju super!

Senast jag kollade så ville de ha 45000 / hel / år, my ass! :arsele

Försäkringspremierna är ett lotteri! det här var if men som sagt ring ALLA bolag och hoppas på tur!

granath_ skrev:
2268889 mmm :drool

cbr är fan dom snyggaste moderna sporthojarna (tror jag), i vilket fall :tummenupp

Kan bara hålla med, den snyggaste RADFYRAN jag har skådat. Efter att ha provsuttit en sådan så var man bra knäsvag, den känns helt underbar fast motorn inte ens är igång. Ska jag ha en banhoj någon gång (om jag vågar köra bana öht) så blir det en sådan!

Hehe, är ganska så ont om CBR 600 RR till salu, aja väntar tills nästa säsong då kanske priserna sjunker något oxå :D

För er CBR kåta, kolla på ÖB de har en schysst affisch med en röd/svart CBR 1000 RR, pryder fint i rummet =)

Back