Det blev en CBR 600rr -03

KidNasty skrev:
2269087 Sitter iofs Laser slipon på... :)

Lazer kanske det va ja. Ehh skit samma. Det är en honda och det jag störde mig på när jag ringde på den va att den va vinterförvaradi kallgarage. Med bra kylvätska så e det inga probs. Det va onödigt av mig att ens skriva. Sjukt snygg hoj.

KidNasty skrev:
2269107 Hemligt :tummenupp

Hemligt :tummenupp Men runt 60 lappen...

Hehehe jag gissar på 70 :tummenupp

Per Fireblade skrev:
2269078 ojdå,blev du arg nu?förlåt så mycket :pannkyss.Snygg hoj förresten

Klart jag inte blir arg. :hihi
Tackar för komplimangen om 954án, om det va min hoj du mena

wonderwizard skrev:
2269117 snygg hoj

själv hade jag skruvat av svingen & lämnat den för pulverlackering, så den smälter in lite bättre med resten :tummenupp

Bra idé, ska kolla lte närmare på det..

The blade skrev:
2269118 Det är en honda och det jag störde mig på när jag ringde på den va att den va vinterförvaradi kallgarage. Med bra kylvätska så e det inga probs. Det va onödigt av mig att ens skriva. Sjukt snygg hoj.

Vad är det för fel på kallgarage ???

Riktigt fräsch hoj,för att inte underlätta för dräggen som hänger runt här(tjyvarna :tomten ) så sudda plåten :)

KidNasty skrev:
2269279 Bra idé, ska kolla lte närmare på det..

jag betalade 900:- för ram, sving & båda fälgarna, så under 5 hundra bagis borde du ju få det fixat för. Visserligen en dag eller två utan hoj & lite mekandes, men tänk va snyggt det blir sedan :banana

The blade skrev:
2269024 Shit, gör det??

Med samma regnummer, arrowsystem och blått kåpglas?? :7peta :fatta!
hehehehe d e rätt bit ifrån ordentligt :tummenupp

The blade skrev:
2269315 Ja det är väl allmänt kännt att det inte är bra för våra skönheter
Enligt instruktionsboken för min skönhet ska motorn konserveras och en del annat. Se'n ska den stå i låg, jämn temperatur. Problemet är väl jämnheten på temperaturen iofs, här är det väl mellan +10 och -40 när det inte är säsong... Jag funderar på att ta in henne i lägenheten och låta henne ha det varmt och gött. Fast det blir nog ändå att konservera, det blir så lätt att kvävas om hon ska varmköras varje/varannan vecka.

Unidoc skrev:
2269310 Riktigt fräsch hoj,för att inte underlätta för dräggen som hänger runt här(tjyvarna :tomten ) så sudda plåten :)

det ska nog gå bra.. den hittas inte på den adressen ändå.. Men tack för omtanken..

KidNasty skrev:
2269432 det ska nog gå bra.. den hittas inte på den adressen ändå.. Men tack för omtanken..

Ok,då får dom jobbigt med andra ord.Hehehe

KidNasty skrev:
2270439 Men vet aldrig..... :D
Nästan så man hoppas att du klotar och inte får ut ett öre.. Men bara nästan, för så elak är jag inte.. Kanske dumt med en sån här kommentar, mynnar väl ut i en ny tråd om skenförsäkring..

:corn <- bättre? ;)

scud skrev:
2270458 Nästan så man hoppas att du klotar och inte får ut ett öre.. Men bara nästan, för så elak är jag inte.. Kanske dumt med en sån här kommentar, mynnar väl ut i en ny tråd om skenförsäkring..

:corn <- bättre? ;)

KLart det mynnar ut i en ny sån skittråd. Låt grabben va

HUr kommer det sig att det finns så lite 600rr till salu ute
på marknaden... är folk så jävla nöjda så dom inte säljer eller
har det sålts lite!? (vilket jag inte tror)

kollar man till exempel på yamaha r6 på blocket så finner man hur mycket
som helst... är lite lustigt..

Honda CBR RR är ju så jävla snygg, har suttit och kollat efter en sån i flera månader nu, men köpa en gör jag nästa säsong då kortet inte är klart ännu :P

Toyboy skrev:
2270497 HUr kommer det sig att det finns så lite 600rr till salu ute
på marknaden... är folk så jävla nöjda så dom inte säljer eller
har det sålts lite!? (vilket jag inte tror)

kollar man till exempel på yamaha r6 på blocket så finner man hur mycket
som helst... är lite lustigt..

Var helt insnöad på en Blå R6a -01 -02... men sedan satt man och drömde om en 600rr, men var alldeles för dyra.. men så en dag så hittade man en på blocket....

Back