Det är väldigt tufft att vara lapplisa.

Status
Ej öppen för fler svar.
Inte o-oljad. Småkillarna här kan ju få för sig att det där var en rolig video på riktigt. Tänk vilken kul historia han som blev blöt hade att berätta när han kom hem till ungarna och frun sen... Jag tycker att det var s.k. lågpannor/neandethalare som slängde i honom och hejade på. Skämdes nästan själv när jag såg videon. Hade det varit en vanlig skojvideo där ingen blev särskilt drabbad så hade jag inte skrivit. Vi kommer nog inte att bli överens.

Nu är du lite o-oljad va? Jag provar igen då: Folk får tycka vad fan de vill. Men är det bara negativt så kan man ju hålla tyst om det och bläddra vidare. Med 39000 medlemmar så finns det garanterat en tråd för dig oxå.

Inte o-oljad. Småkillarna här kan ju få för sig att det där var en rolig video på riktigt. Tänk vilken kul historia han som blev blöt hade att berätta när han kom hem till ungarna och frun sen... Jag tycker att det var s.k. lågpannor/neandethalare som slängde i honom och hejade på. Skämdes nästan själv när jag såg videon. Hade det varit en vanlig skojvideo där ingen blev särskilt drabbad så hade jag inte skrivit. Vi kommer nog inte att bli överens.

Det är inte så svårt att bli överens. De som inte tyckte videon var rolig håller käften och går och ställer sig där borta -------->

Vi som tyckte videon var rolig stannar här. Så, alla nöjda?

Passa dig. Snart lägger jag upp en tråd med en video från Göteborgskravallerna, EU-toppmötet 2001, och tycker att det var roligt när demonstranterna kastar gatsten på Polisen och ödelägger Gbg. Sen får inte du skriva att det suger fett för då är du astråkig :tungan

Det är inte så svårt att bli överens. De som inte tyckte videon var rolig håller käften och går och ställer sig där borta -------->

Passa dig. Snart lägger jag upp en tråd med en video från Göteborgskravallerna, EU-toppmötet 2001, och tycker att det var roligt när demonstranterna kastar gatsten på Polisen och ödelägger Gbg. Sen får inte du skriva att det suger fett för då är du astråkig :tungan

Ta den när de skjuter kommunisten, det e en bra video

Med andra ord inser du både skillnaden och att dreggel inte samtycker med ditt scenario.

För det är precis så yttrandefriheten fungerar när den är som bäst. Självinsikt är av ondo. Låt alla hållas bara. Sköt dig själv. Och diska för fan efter dig.

Det är helt enkelt så att somliga vill ha forumet på sitt sätt, en klubb för inbördes beundran där likasinnade kan samlas sina egna ormgropar och pilla i varandras skägg tills tonårsfnittret ekar mellan radhusen inpå småtimmarna.

Jag, å andra sidan, uppskattar kollisioner mellan människor med olika bakgrund, perspektiv och värdegrund. Det är för mig stimulerande, hisnande, utvecklande och, på bonnsvenska då; jävligt roligt.

PS för de som inte hängde med. Det var ett exempel för att visa att det är jobbigt om man inte får skriva av sig om nåt man inte alls håller med om. Jag tycker själv att det var förjävligt att ungjävlarna slog sönder stan 2001.

PS för de som inte hängde med. Det var ett exempel för att visa att det är jobbigt om man inte får skriva av sig om nåt man inte alls håller med om. Jag tycker själv att det var förjävligt att ungjävlarna slog sönder stan 2001.

Det tycker jag oxå. Men om nån skulle posta en video på ett forum så är jag inte så jävla tajt i rektum att jag måste sitta och känna mig präktig genom att påpeka att folk inte får tycka att det är kul. Vill nån tycka att det är kul så varsegod. Vad jag sen tycker om den personen håller jag för mig själv.

Med undantag i det här fallet då där jag ruttnade på folks attityd och röt till för att försöka få folk att skärpa till sig. Men det misslyckades väl som vanligt.

Edit: MEN! En sak har ni ju präktiga gossar lyckats med. Bettskena lär ju dra sig för att posta nån rolig video på ett bra tag efter den här tråden. Men det var väl så ni ville ha det. Jag väntar med spänning på er gossar att ni ska försöka posta nåt kul. Då väntar det 5 sidor sågning och paragrafrytteri av sällan skådat slag. Det kan ni vara så säkra på.

Last edited:
Jag, å andra sidan, uppskattar kollisioner mellan människor med olika bakgrund, perspektiv och värdegrund. Det är för mig stimulerande, hisnande, utvecklande och, på bonnsvenska då; jävligt roligt.

Bli inte för filosofisk nu. Det är inte alla som förstår. :D

Post scriptum.
Var hittade Ni översättningen till bonnsvenska. Babblefish?

En del här borde se över sin humor och sluta vara så bittra.

Förövrigt, är det upp till var och en att skratta... eller inte.

Jag skrattar inte, då det är tydligt att mannen INTE var med på noterna. Då ska man ha respekt nog och inte fortfölja.

Liknande situationer i dåligt beteende syns i den här tråden med folk som tycker illa om folk som skrattar åt videon, men likväll kan hota en annan och vilja knäcka hans knäskålar. Vad är värst? Skratta åt en video, eller knäcka någons knäskålar för en åsikt?

Ni bör ransaka er själva innan ni spottar ur er ord som jag ser i den här tråden.

Och tråden stängs härmed oxå.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...