Thundercat
Ringmärkt
Lön på tisdag... (27:e) 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thundercat skrev:Lön på tisdag... (27:e)![]()
Mavve skrev:Lön i tisdags... (20:e)![]()
Lartes skrev:Jag får lön från danmark, vilket betyder att den kan komma lite närsom...
Hoppas jag får lön innan december varjefall![]()

Villee skrev:En vän oroar sig för att inte få lönen förrän på måndag och därmed inte kunna gå ut och supa idag![]()
Men visst ska lönen komma idag och inte måndag?
men hjärna att tänka med har ju de flesta.Tror jag
Jag jobbar på mack så jag möter en stor del fulla nötter på nätterna därav min ilska mot just löningshelger

ja jag håller med angånde löne helg....jag jobbar som väktare på natten
och när det är lön så funderar man på vart alla galningar komemr från......I natt så var det ett gäng som hoppade på en kö på regeringsgatan *suck* dom lyckades krosa ett skyltfönster med en person så han fick åka plåsterbilen in till sjukan medvetslös. En hel del blod och ytliga sår........och sen är de två nötter som ska sitta och provosera tre väktare när dom förösker att sätta för fönstret så ingen klättrar in dit. *suck* hade bara lust å slänga nå hårt i huvudet på dom.......jag kommer inte på deras arbete och provoserar dom varför har då dom rätt att göra det på min??
Joshi skrev:Fattar dock inte en sak angående lönen. Varför blir folk så tokiga o super som svin varje gång det e löning. Det e ju inte så att man slipper betala för krogbesöket och har lika mycket pengar kvar som innan festandet! Var för inte spara pengar lite o sedan festa loss i slutet av månaden om man nu måste supa skallen av sig. Hur svårt kan det vara att hålla lite i stålar? Visst alla kan inte ha lika bra självsiciplin som jagmen hjärna att tänka med har ju de flesta.Tror jag
Jag jobbar på mack så jag möter en stor del fulla nötter på nätterna därav min ilska mot just löningshelger
![]()
Men ibland undrar man om inte folk gör annat än super. Så att pengarna sinar e ju inte direkt konstigt. Bättre lägga pengarna på bensin till hojen och nya bakdäck.
Tack o hej leverpastej![]()
Många av er fick väl redan i fredags då den 25 är på en söndag, dvs i dag.|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|