Det är nu det börjar......

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Det har slutat regna i Stockholm. Solen orkar fläckvis igenom molntäcket. Det är 8 grader varmt. Hojen står i garaget här på jobbet. Från och med nu får inte SL en spänn av mina surt förvärvade pengar eller en minut av min dyrbara tid utan nu är det hojpendling som gäller. :banana :tummenupp :banana :lol

Ja, ja, ja.... det är kladdigt utav h-e men det skiter jag i !!


Våren har kommit !!!
Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas....
 
Resultat:

Normaltid med SL: ~1 timme
Duke tvärs igenom stan i rusning (inkl. ombyte): 28 minuter :tummenupp

Och kommunfullmäktige är förvånade över all trafik på våra vägar. :3freak :kocko
 
Nightwish skrev:
Och regnet spolar effektivt bort allt äckligt frätande salt åt oss! :tummenupp

Ehhm, grabbar... Kolla ut genom fönstren nu!!!!!!!!!

10 grader VARMT, och solen skiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :7peta

Blir nog en repa eller två idag.. =)
 
Zana skrev:
Ehhm, grabbar... Kolla ut genom fönstren nu!!!!!!!!!

10 grader VARMT, och solen skiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :7peta

Blir nog en repa eller två idag.. =)


Jepp, läge att ta ut lite flex !!! :banana :yoparty :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top