Det har slutat regna i Stockholm. Solen orkar fläckvis igenom molntäcket. Det är 8 grader varmt. Hojen står i garaget här på jobbet. Från och med nu får inte SL en spänn av mina surt förvärvade pengar eller en minut av min dyrbara tid utan nu är det hojpendling som gäller.
Ja, ja, ja.... det är kladdigt utav h-e men det skiter jag i !!
Våren har kommit !!!
Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas....
Ja, ja, ja.... det är kladdigt utav h-e men det skiter jag i !!
Våren har kommit !!!
Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas....
:kocko