Det är något visst med..

Goodstuff skrev:
lukten av nya delar. En speciell lukt som är svår att beskriva i ord men man kan skönja tvåtaktsolja, smörjfett och en torr läderton. Härligt!
Iofs inga speciella delar utan kolvar, kolvbultar, packningar och andra reservdelar - men det luktar gott. :tungan

Det gör ont i ögonen av att se YAMAHA-påsar, jag mår illa bara jag tänker på vilka rövarpriser det brukar vara! Den packningen - 10papp, den kolvringen 20pap osv :huvet :huvet

Jag tror på fullt allvar att priserna bestäms av ett random-program som slumpar fram dem. 100% säker... :näsblod

moto-gg skrev:
Bra med lite reservdelar det går alltid åt och saknas det något kan man alltid få låna/köpa av polarna. :tummenupp
På SM-deltävlingen på Gelleråsen förra året behövde jag en vajer till avgasventilen och gjorde ett besök hos Andreas Mårtensson. Snacka om reservdelslager! Det verkade som varenda liten del fanns i minst fem exemplar; i obrutna originalförpackningar och i perfekt ordning. Fick både vajer och fjäder till avgasrör på krita. Föredömligt. :tummenupp

Nexor skrev:
Det gör ont i ögonen av att se YAMAHA-påsar, jag mår illa bara jag tänker på vilka rövarpriser det brukar vara! Den packningen - 10papp, den kolvringen 20pap osv :huvet :huvet

Jag tror på fullt allvar att priserna bestäms av ett random-program som slumpar fram dem. 100% säker... :näsblod

Det är inte alls dyrt om man köper från Japan. Betalar mindre än 600 sek+moms för en komplett kolv (inkl. bult, lager och clips)

Jag älskar när det kommer Yamahapåsar hem till mig!

*/ ?>
Back