Det är något visst med..

Goodstuff skrev:
lukten av nya delar. En speciell lukt som är svår att beskriva i ord men man kan skönja tvåtaktsolja, smörjfett och en torr läderton. Härligt!
Iofs inga speciella delar utan kolvar, kolvbultar, packningar och andra reservdelar - men det luktar gott. :tungan

Det gör ont i ögonen av att se YAMAHA-påsar, jag mår illa bara jag tänker på vilka rövarpriser det brukar vara! Den packningen - 10papp, den kolvringen 20pap osv :huvet :huvet

Jag tror på fullt allvar att priserna bestäms av ett random-program som slumpar fram dem. 100% säker... :näsblod

moto-gg skrev:
Bra med lite reservdelar det går alltid åt och saknas det något kan man alltid få låna/köpa av polarna. :tummenupp
På SM-deltävlingen på Gelleråsen förra året behövde jag en vajer till avgasventilen och gjorde ett besök hos Andreas Mårtensson. Snacka om reservdelslager! Det verkade som varenda liten del fanns i minst fem exemplar; i obrutna originalförpackningar och i perfekt ordning. Fick både vajer och fjäder till avgasrör på krita. Föredömligt. :tummenupp

Nexor skrev:
Det gör ont i ögonen av att se YAMAHA-påsar, jag mår illa bara jag tänker på vilka rövarpriser det brukar vara! Den packningen - 10papp, den kolvringen 20pap osv :huvet :huvet

Jag tror på fullt allvar att priserna bestäms av ett random-program som slumpar fram dem. 100% säker... :näsblod

Det är inte alls dyrt om man köper från Japan. Betalar mindre än 600 sek+moms för en komplett kolv (inkl. bult, lager och clips)

Jag älskar när det kommer Yamahapåsar hem till mig!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back