Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goodstuff skrev:lukten av nya delar. En speciell lukt som är svår att beskriva i ord men man kan skönja tvåtaktsolja, smörjfett och en torr läderton. Härligt!
Iofs inga speciella delar utan kolvar, kolvbultar, packningar och andra reservdelar - men det luktar gott.![]()
Goodstuff skrev:Inte den här gången, stanken ur plånboken alltså.
Goodstuff skrev:Inga sponsorer men inga dyra saker heller.
RoLLER skrev:Perfekt! Massa penisringar!![]()
Jag tar den där i XXXL![]()
Roligt att citatet inte försvinner när man tar bort meddelandet...Hightuned skrev:Pervo, gå genast och tvätta munnen med tvål!![]()
Bollox skrev:Trodde kovar till en TZ kostade mumma...![]()
philsson skrev:Va ska du med 2 extra cylindrar till?.. värmenyper den så ofta eller?..... Går det aldrig att horna
?
Nyteknik skrev:Såhär ser det ut bland mina lådor med "smågodis"...
Alltså att du har 1 förstår jag om det skulle strula till sig när du är ute och kör bana.. men 2st.. varför inte 3 eller 4 istället.. ne men 1 borde väl räcka?.Pålle skrev:Du menar hona va? Det går att få bort kolvrester i cylindern med saltsyra(?) Blir det värre får man nicasila om den. Extracylindrar har man för att man inte kan nicasila om mellan två pass under en träning/tävling...
Det är skillnad på en 2-taktare för gatan och en för banan...
/Joakim

philsson skrev:Alltså att du har 1 förstår jag om det skulle strula till sig när du är ute och kör bana.. men 2st.. varför inte 3 eller 4 istället.. ne men 1 borde väl räcka?.![]()
tänkte inte på att det var en 2 cylindrig.Pålle skrev:Eftersom en 250 har två cylindrar är det inte fel att ha två. Dessutom har man ju en kvar om olyckan skulle vara framme. Det är inte alls ovanligt att man har fler än två, det är ju som med allt annat pengarna som styr.
/Joakim
sorry.. Dumt av mig. 
philsson skrev:Alltså att du har 1 förstår jag om det skulle strula till sig när du är ute och kör bana.. men 2st.. varför inte 3 eller 4 istället.. ne men 1 borde väl räcka?.![]()
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026