Det är helt sjukt synd om mig!

Rymding skrev:
berggren_martin Det kommer kärlek ur min näsa, men istället för kärleksröda hjärtan så är de mera åt blodrött.
Målar du hjärtan med näsblod? :3freak

berggren_martin skrev:
Målar du hjärtan med näsblod? :3freak

Han sprider kärlek var han än går. Om hjärtanen är i blod, desto mer roooomantiskt! :kär "Han skrev sitt budskap i blod, och det stod kääärlek" :kär .

(Harlekin, go f*ck yourself)

/Fröken rymdiswannabe

Lokke skrev:
Man ska pilla å fnula bort dom själv med exempelvis en leatherman.

.....eller så inte, gjorde det själv en gång med stygn i axeln. Hade varit å tagit bort stygnen av nån sjuksyster-wannabie som inte visste vad hon gjorde, och när jag kom hem så stack det upp lite trådar här å där å eftersom man inte gillar att främmande föremål sticker ut ur kroppen så fiskar man förstås fram sin leatherman med en elegant rörelse å börjar rycka i trådarna som visar sig sitta fast ganska ordentligt p g a att det är knutar på dom inne i axeln. Resultat: trådarna delvist bort, å några dagar efteråt +39 graders feber å svullen axel full med var.
AAAAJJ som fan.
Vad hade du gjort i axeln för att sy den?

watson skrev:
Han sprider kärlek var han än går. Om hjärtanen är i blod, desto mer roooomantiskt! :kär "Han skrev sitt budskap i blod, och det stod kääärlek" :kär .

(Harlekin, go f*ck yourself)

/Fröken rymdiswannabe

Oh. :kär

Bifogat

• 2-watson 1.jpg
    2-watson 1.jpg
    28.1 KB · Visningar: 36
sEiKo skrev:
AAAAJJ som fan.
Vad hade du gjort i axeln för att sy den?

Gissa.... :rolleyes: Klotat, en klassiker vid det här laget..... :rodnar
Somnade på hojen, en zzr600 ( :kocko )....å fick en snabb väckning ~5 meter före refug-kanten till en t-korsning. Panikbroms -> highsider -> ~23 meter flygtur -> landade i sandbädda på andra sidan korsningen, snacka om änglavakt! Inga andra skador annat än att nåt ledband gick av i vänstra axeln, så dom kapade upp å spikade ihop den. Men nu e den som ny igen, t o m bättre än den högra. :tummenupp

Efter den här episoden köpte jag stånka, så jag skulle hålla mig vaken.... :crash

Så har det gått en vecka och inget är bättre. FAn!

Enda fördelen är att jag troligen inte kan börja jobba på måndag.

:huvet :kulspruta :6surkart :(

/Dubbeldeprimerad

NoicE skrev:
Fick du ingen märgspik?
Hehe.. men märgspik e väl inte så farligt.. du skulle testa en Hoffmanställning oxå.. :D

Rymdling: Låter inte alls kul de där.. hoppas du bli av me förkylningen så fort som möjligt iaf.. den måste ju göra saken bra mkt värre!!

Sådär! Nu har man bihåleinflamation också. :huvet

Maverick skrev:
Hehe.. men märgspik e väl inte så farligt.. du skulle testa en Hoffmanställning oxå.. :D

Rymdling: Låter inte alls kul de där.. hoppas du bli av me förkylningen så fort som möjligt iaf.. den måste ju göra saken bra mkt värre!!

ja precis extern märgspik, då är det synd om en :(
Hur är det med dig föresten?
Är det på bättringsvägen?
Isf kan jag kanske glädja dig med att jag gått utan kryckor i 3 veckor nu
och att det blir bättre för varje dag, ett par veckors hårt tränande sen är jag kanske som ny i kartong :)

Och när du är det ska vi :fyllisar

Det är mest synd om mig. Jag har ont som FAAAAAN i tuttarna :tuttar , får inte äta dessertostar eller dricka alkohol på MINST 9 månader :öl . Dessutom kommer jag att bli tjock soom en gris och hojåkningen får ställas in nästa sommar. :gråta

Så ni kan komma med era spikar o skruvar o sjukdomar. DET ÄR ÄNDÅ MEST SYND OM MIG!!!! :fakta

Äh! Ditt spacemiffo! Gå och snyt dig och bli som folk! Med den kranen borde väl du kunna trycka ut det mesta! :arsele

...krya på dig, eller nå't... ;)

exiteme skrev:
Det är mest synd om mig. Jag har ont som FAAAAAN i tuttarna :tuttar , får inte äta dessertostar eller dricka alkohol på MINST 9 månader :öl . Dessutom kommer jag att bli tjock soom en gris och hojåkningen får ställas in nästa sommar. :gråta

Så ni kan komma med era spikar o skruvar o sjukdomar. DET ÄR ÄNDÅ MEST SYND OM MIG!!!! :fakta

Inte helt självförvållat. Men nästan. :fakta

Rymding skrev:
Inte helt självförvållat. Men nästan. :fakta

Jag är helt oskyldig
newangel.gif
Jag minns inget

Alt 1: Jungfrufödsel
Alt 2: Jag sov under tiden
Alt 3: Kan vara allergireaktion

:rolleyes:

exiteme skrev:
Jag är helt oskyldig
newangel.gif
Jag minns inget

Alt 1: Jungfrufödsel
Alt 2: Jag sov under tiden
Alt 3: Kan vara allergireaktion

:rolleyes:

Du borde skaffa dig en sovsäck. En riktigt trång sovsäck. :fakta

Rymding skrev:
Du borde skaffa dig en sovsäck. En riktigt trång sovsäck. :fakta

Eller så kanske karln ska skaffa sej en RIKTIGT trång sovsäck.... :rolleyes:

BTW: Tycker synd om dej, men tänk possitivt.... Du har ju inte Ebola! :)

/Fröken Rymding :kär

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!