Målar du hjärtan med näsblod?Rymding skrev:berggren_martin Det kommer kärlek ur min näsa, men istället för kärleksröda hjärtan så är de mera åt blodrött.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Målar du hjärtan med näsblod?Rymding skrev:berggren_martin Det kommer kärlek ur min näsa, men istället för kärleksröda hjärtan så är de mera åt blodrött.

berggren_martin skrev:Målar du hjärtan med näsblod?![]()
"Han skrev sitt budskap i blod, och det stod kääärlek"
.AAAAJJ som fan.Lokke skrev:Man ska pilla å fnula bort dom själv med exempelvis en leatherman.
.....eller så inte, gjorde det själv en gång med stygn i axeln. Hade varit å tagit bort stygnen av nån sjuksyster-wannabie som inte visste vad hon gjorde, och när jag kom hem så stack det upp lite trådar här å där å eftersom man inte gillar att främmande föremål sticker ut ur kroppen så fiskar man förstås fram sin leatherman med en elegant rörelse å börjar rycka i trådarna som visar sig sitta fast ganska ordentligt p g a att det är knutar på dom inne i axeln. Resultat: trådarna delvist bort, å några dagar efteråt +39 graders feber å svullen axel full med var.
watson skrev:Han sprider kärlek var han än går. Om hjärtanen är i blod, desto mer roooomantiskt!"Han skrev sitt budskap i blod, och det stod kääärlek"
.
(Harlekin, go f*ck yourself)
/Fröken rymdiswannabe

sEiKo skrev:AAAAJJ som fan.
Vad hade du gjort i axeln för att sy den?

Hehe.. men märgspik e väl inte så farligt.. du skulle testa en Hoffmanställning oxå..NoicE skrev:Fick du ingen märgspik?
Maverick skrev:Hehe.. men märgspik e väl inte så farligt.. du skulle testa en Hoffmanställning oxå..
Rymdling: Låter inte alls kul de där.. hoppas du bli av me förkylningen så fort som möjligt iaf.. den måste ju göra saken bra mkt värre!!

, får inte äta dessertostar eller dricka alkohol på MINST 9 månader
. Dessutom kommer jag att bli tjock soom en gris och hojåkningen får ställas in nästa sommar.

exiteme skrev:Det är mest synd om mig. Jag har ont som FAAAAAN i tuttarna, får inte äta dessertostar eller dricka alkohol på MINST 9 månader
. Dessutom kommer jag att bli tjock soom en gris och hojåkningen får ställas in nästa sommar.
![]()
Så ni kan komma med era spikar o skruvar o sjukdomar. DET ÄR ÄNDÅ MEST SYND OM MIG!!!!![]()

Rymding skrev:Inte helt självförvållat. Men nästan.![]()

chrille-r1000 skrev:Been there, done that![]()

exiteme skrev:Jag är helt oskyldigJag minns inget![]()
Alt 1: Jungfrufödsel
Alt 2: Jag sov under tiden
Alt 3: Kan vara allergireaktion
![]()

Rymding skrev:Du borde skaffa dig en sovsäck. En riktigt trång sovsäck.![]()

exiteme skrev:Så ni kan komma med era spikar o skruvar o sjukdomar. DET ÄR ÄNDÅ MEST SYND OM MIG!!!!![]()

|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|