HoOmer
*Husse glömmer dig aldrig*
MostWanted skrev:vadå ge alla rätten att banna
Kan inte se att wdac skrivit att alla ska ha rätten att banna.
Däremot att fler medlemmar ska ha möligheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MostWanted skrev:vadå ge alla rätten att banna
Japp, det är modereringen som brister.Chris Ash skrev:Jag tycker forumet är bra. Kanske lite dåligt modererat, men hellre det än tvärtom.
Vi har delade åsikter. Varför vill folk VETA vad som tagits bort? Det som sas hade inget med tråden att göra. Folk blev ju bara arga på varandra. Detta är inte Jerry Springer show. Eller i 2-taktsforumet är det det, men inte i övriga.Ninjaboy skrev:Jag tycker det är dåligt när vissa inlägg, ibland en hel serie, tas bort utan meddelande. Hände nyligen i en tråd om bromsslangar, vi var visserligen OT men det var inget elakt och en moderator kunde ha postat för att tillrättavisa oss i stället för att bara ta bort inlägg, känns lite Gestapo, smussla under mattan liksom utan chans att vi kan lära oss något av det. Jämför målade polisbilar med civila polisbilar.
Swedie skrev:Vi har delade åsikter. Varför vill folk VETA vad som tagits bort? Det som sas hade inget med tråden att göra. Folk blev ju bara arga på varandra. Detta är inte Jerry Springer show. Eller i 2-taktsforumet är det det, men inte i övriga.![]()
Man behöver inte veta vad som tagits bort, men varför hade varit bra. I vårt fall var det OT men hur många trådar spårar inte ur?Swedie skrev:Vi har delade åsikter. Varför vill folk VETA vad som tagits bort? Det som sas hade inget med tråden att göra. Folk blev ju bara arga på varandra. Detta är inte Jerry Springer show. Eller i 2-taktsforumet är det det, men inte i övriga.![]()
Ninjaboy skrev:Man behöver inte veta vad som tagits bort, men varför hade varit bra. I vårt fall var det OT men hur många trådar spårar inte ur?Som Sege säger, om moderatorn lämnar en kommentar så lär vi oss ju något och förhoppningsvis blir det bättre då, att bara ta bort spårlöst gör ju att det kan blossa upp igen t o m i samma tråd.
helt rätt snart en ny säsong framför oss!-PLASTMISIL- skrev:Tycker nog att stämmningen har vart lite si sådär, hoppas det blir lite lugnare framöver, en viss moderator är det ju skönt att ha blivit av med....ok, vissa frågor och inlägg kanske kan vara lite lustiga, men det tycker jag att man får ta.
Man kanske inte behöver bombardera dom stackarna så dom flyr sh..
Kan väl ha varit inne och smygläst ett bra tag innan jag reggade mig.UrbanTiger skrev:Inte för att vara petig men du har varit reggad i en månad.
Det är klart att du kanske läst som annonym gäst sedan 2002.
Vem då? Är någon moderator kickad?-PLASTMISIL- skrev:Tycker nog att stämmningen har vart lite si sådär, hoppas det blir lite lugnare framöver, en viss moderator är det ju skönt att ha blivit av med....ok, vissa frågor och inlägg kanske kan vara lite lustiga, men det tycker jag att man får ta.
Man kanske inte behöver bombardera dom stackarna så dom flyr sh..
Mattiaz tröttnade på spamvalmers skrev:Vem då? Är någon moderator kickad?
Näe, har väl avsagt sig själv.valmers skrev:Vem då? Är någon moderator kickad?
och det skriver du här :cornMadhonda skrev:Jag vill helst ha en genväg till chatten...annars kommer jag aldrig att hitta dit igen.![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |