Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Victor skrev:Edit: Packad och utan förmåga att stava.
Madhonda skrev:Swedie...du e helt enkelt bäst...!!!![]()
RacerKeld skrev:Jag tycker det skulle kosta runt en hundring att regga sig på sporthoj.com, liksom f.x somethingawful.com.
På det viset är man säker att det endast är personer med en äkta intress av sporthojer som reggar sig, och diskussionerna kommer att bli bättra.
Och alla har väl råd med en hundring om det är sporthoj.com det gällar?
//Ronni
Well, det är ju precis mångfalden som är problemet här, så jag tror nog inte du kan säge nej så definitivt.McB skrev:Nej, nej och nej. Ett forum som börjar ta betalt för sina tjänster tappar direkt mångfalden. Ingen bra idé.
RacerKeld skrev:Well, det är ju precis mångfalden som är problemet här, så jag tror nog inte du kan säge nej så definitivt.
Kolla http://forums.somethingawful.com och se om du tyckar dët är ett tråkigt forum pga månglande mångfald.
#Olsson# skrev:125-forumet är den enda plats på jorden där alla hatar alla. Mycket underhållande ställe. Låt stå!![]()
![]()
uggla skrev:Tyst med dig!![]()
Mångfald är ett problem när folk som inte bidrar med någonting, skrivar i många diskussioner - utan att bidra med något.McB skrev:Sedan när är mångfald ett problem?
Nej, ett forum skall man inte behöva betala för, så länge det inte erbjuds något annat också. Om jag bara har en enda fråga jag behöver svar på, eller kanske t.o.m är väldigt duktig och kan svara på frågor ingen annan kan, ska jag då tvingas betala 100 kr för det? Nej.
Jag håller med, dina inlägg är helt i min smak, lite gruff får man räkna med om man sticker ut nosen, har man glimten i ögat så funkar det rätt bra.Olzki skrev:Sammanfattningsvis tycker i alla fall jag att SH uppfyller de krav jag har på ett chatforum och ser fram emot nästa års MC chattande, partytrådar och underhållande debatter.
Gott Nytt År!
/Olzki
RacerKeld skrev:Mångfald är ett problem när folk som inte bidrar med någonting, skrivar i många diskussioner - utan att bidra med något.
Och precis som du själv skrivar - om du bara har en enda fråga du behöver svar på, och inte vill komma på sporthoj.com mer, behöver vi då dina input?
RacerKeld skrev:Om du är ganska duktig och kan svara på svåra frågor, har du väl också en intress i, att de frågor du svarer på är från vettigt folk, som har en äkta intress i sporthojar, och inte mopedåkare som frågar kring däckstorlek på en 45 cc moped?
RacerKeld skrev:Vad tyckte du om http://forums.somethingawful.com ?
#Olsson# skrev:Fast det har blivit mycket bättre på senare tid. Ni har t o m kommit på tjusningen med att köra i grupp. Och det utan att för den skull behöva vara gravt homosexuell.
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti