Sjysst att lägga ut folks personnummer på nätet....![]()
Du tror inte personuppgifter är offentliga uppgifter?
Ratsit.se
Upplysning.se
etc. etc.
Du har rätt till folks inkomst helt gratis också... Välkommen till Sverige!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sjysst att lägga ut folks personnummer på nätet....![]()
Nej, nu tänker du fel.
Hade ni båda kört i 268km/h så hade din transponder kunna suttit 67cm längre bak om Filips transponder passerat slingan 0,009 s före din.
Vid ALLA hastigheter mindre än 268km/h så är Filip först över slingan.
Sedan kanske inte slingan och mållinjen är på samma ställe på Mantorp, vad vet jag?
Min röst går fortfarande till Filip.
Go Freddy!! Du vann helt klart!
Nästan som när du spöade mig på "GP 500" i Portugal om du minns?![]()
Jag tror att Igelhammar menar högern som leder fram till sista vänstern som i sin tur leder ut på start/mål. Där brukar det finnas ett airfence till vänster för att skydda mot räcket som delar av banan från depåinfarten.
HAHA.... du det var kul.. du vart lite impad vasynd om ungen som nästan började gråta för jag slog hans banrekord som han övat på hela dan
haha!! ooops
trevlig helg va det iaf lite kallt.. men klart man måste se bayliss sista race...
HAHA.... du det var kul.. du vart lite impad vasynd om ungen som nästan började gråta för jag slog hans banrekord som han övat på hela dan
haha!! ooops
trevlig helg va det iaf lite kallt.. men klart man måste se bayliss sista race...
och quickshifterns vara eller inte vara i 600 stk på förarmötet i anderstorp.fantastiskt att inte reglementet är självklart när tävlingar pågår.vet att torpet har rätt kompetent personal så det vore kul att veta varför den disskussionen kom upp?
Det står ju "Quickshifter får inte monteras" i STK600-reglementet, hur missar man en sån grej?![]()
Är det inte det gamla vanliga att någon monterat en dödarknapp på styret och trycker på den när de ska växla? Det är ju inte per se en quickshifter...
Och om quickshiftern sitter från fabrik då?
Rätt kul med dessa tekniskt laddade reglementena.
Traction control, ABS bromsar, Launch Control, Quickshifter, slirkoppling, Elektroniska fjädringskomponenter..
Allt finns ju på produktionscyklar av diverse märken..
Dock inte på Supersport 600 och 1000cc hojar, men det är väll mest en frågan om tid
Antagligen är man för dåligt insatt i problematiken för på pappret ser det väldigt enkelt ut att få till ett gemensamt Superbike-reglement för Nordenför att göra allt mycket enkelt och att det skall bli missförtånd så skulle det bara finnas ETT REGLEMENTE för superbike i sverge !!! allra bästa vore å ha samma i norden...
BMW HP2 Sport.
Hur många i SST 600 tävlar på en sån hoj?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |