Dessa överpriser ver 2,1

Han får en snyggare hoj.

Ja det kan man ju ha delade åsikter om :D

Men hur som helst går det inte att frångå det faktum att man betalar för att få göra reklam åt någon annan.

Jag hade utan tvekan tagit emot en Fiat-Yamaha om Fiat köpt hojen åt mig samt betalade för slitagedelar. Jag skulle kunna sträcka mig till att betala för bensinen bara för att det är så förbannat kul att köra :tummenupp

Vad ger Repsol fordonsägaren för gratisreklamen? Betala för att få göra reklam åt någon... ska det inte vara tvärt om? :va

Hallååå ! Märket på MC:n är reklam , märket på skinnstället är reklam , märket på hjälmen är reklam mm. Fattar inte vad du menar med reklam bara för att det står Repsol. För övrigt är repsolhondan den snyggaste serietillverkade hojen på marknaden. Punkt slut.:yoparty

Hallååå ! Märket på MC:n är reklam , märket på skinnstället är reklam , märket på hjälmen är reklam mm. Fattar inte vad du menar med reklam bara för att det står Repsol. För övrigt är repsolhondan den snyggaste serietillverkade hojen på marknaden. Punkt slut.:yoparty

Jo men det är inte samma typ av reklam (oftast). Det är fabrikatet som visar upp sitt märke. Repsol (i detta fall) är ju en tredjepart som inte har ngt amed själva produkten att göra.

Vill man vara unik ska man nog konvertera till krom- och fransbranschen och inte köra japanskt... Tror de flesta köper dem för 1) mycket pulver 2)snygg.

/Har läst ordet "dussinhoj" ca 138 ggr för mycket nu

Ska du byta en Repsol Honda mot en dussin Retta? :confused: :confused:

med tanke på att det sitter regndäck på den så är det nog en gammal banhoj. förklarar ju milen och repan på tanken

Nya däck nu dock. Ja klart den gått bana, men det behöver inte betyda något illa alls. Kanske tom är bättre servad, just därför.

Detta måste ju iaf vara årets överpris hitills!
http://www.blocket.se/vi/14174338.htm?ca=11_s

En polka! Det är ju samlarvärde för tusan. :D

:fakta

Den skulle jag kunna tänka mig att lägga 60 papp på om den var i fint skick. Och jag hade 60 papp.

Den här är väl värre :skrämd

http://www.blocket.se/vi/16480022.htm?ca=23_10_s

77 papp för en 03a (och här fick du inget skinnställ till :D )

77 lax är väldigt nära vad man får en ny KTM 690 för. Ny, noll mil, uttagen rätt år osv. 77 papp för en gammal gixxer får väl räknas som i alla fall 25 000 i överpris.

Vad ger Repsol fordonsägaren för gratisreklamen? Betala för att få göra reklam åt någon... ska det inte vara tvärt om? :va

Jo särskilt om det är ett olje/gas-bolag :tummenupp Miljöpremie typ.

Tycker iaf att hojen är grymt snygg :)

Nä, jag ser att det annonseras ut till andra priser. Vilket är knepigt. Kollar man på bilar så sjunker dom i värde fort de första åren för att senare plana ut. För hojar tycks det vara tvärt om. 1-2 beg begär man nästan nypris för. Skumt i mina ögon.

Kanske för att bilar går fler mil per år? Å andra sidan körs nog sporthojar hårdare än en svenssonbil. För övrigt är ju prisraset på beg japanare helt sjukt. Skänks ju i princip bort. Märkligt att folk kastar så mycket pengar i sjön.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT