Designtävling. Rösta på mig!!!

Har du röstat?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Men det är ju inte som att skenförsäkra.

:arsele
Om inte annat så är det jävligt fegt att lägga upp den här tråden efter att deadline för deltagande i tävlingen gått ut. Särskilt då du har känt till tävlingen åtminstone sedan den 25e september. Men du Fast är man rädd för konkurrens så...

Därför blev det inga röster från mig. Fast man kanske skulle rösta bara en stjärna på dig och sedan femmor på de andra som ligger i topp. :va

Om inte annat så är det jävligt fegt att lägga upp den här tråden efter att deadline för deltagande i tävlingen gått ut. Särskilt då du har känt till tävlingen åtminstone sedan den 25e september. Men du Fast är man rädd för konkurrens så...

Därför blev det inga röster från mig. Fast man kanske skulle rösta bara en stjärna på dig och sedan femmor på de andra som ligger i topp. :va

Anledningen till tråden är ju att folk redan sitter och "röstar ner" alla andras bidrag och det tycker jag är fördjävligt.

Men känns det bra för dig så för all del.
Gör det...

Sjyssta lagg!

Hade gärna jibbat med dina färger på laggen.
Brädan med däcksmönstret på va oxå ball!

Go for it mannen!

Du skulle göra en med Sporthoj-loggan, den skulle vinna DirEkCt!

Nja, om man uppmanar främlingar att rösta även fall de inte tycker det man presterat är bra så är det ju inte så trevligt mot de andra medtävlande faktiskt.

Om man inte tycker att någon av designerna är bra så kan man ju skita i att rösta. Men om man inte visste om tävlingen men blir upplyst här är detväl inte fusk om man gillar dem och röstar på dem, eller. Jag gillade brädan med däcksmönstret, så det så!

5 på alla.
Vad gör man inte för nån man inte har en aning om vem det är, möjligtvis kriminell, kanske rasist eller allmänt helt utan någonting gemensamt med en själv utöver att han hänger på samma internetforum?!

5 på alla.
Vad gör man inte för nån man inte har en aning om vem det är, möjligtvis kriminell, kanske rasist eller allmänt helt utan någonting gemensamt med en själv utöver att han hänger på samma internetforum?!

Kanske rasist :lol

Jag hjälper mer än gärna en hojfrände, speciellt när det gäller ngt bra.
Gillade isbjörnarna & däcket bäst :tummenupp

:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp på alla från mig:yoparty

Tycker de såg rätt ok/bra ut allihopa:) :tummenupp

Det som saknas är att skidorna flyter ihop lite mer i designen. Så det kan du förbättra

Men fan vilka trötta människor det finns. För vad spelar det för roll egentligen?
Det är ju bra mycket roligare om en hojpolare vinner, helt klart.

Jag röstade 5p på allt..Dubbbrädan och Quiver var riktigt tuffa :tummenupp

Lycka till!

Last edited:
hur gick det? kom du vidare till final?

Edit; såg nu att två lagg & två brädor gått vidare,, GRATTIS killen. Snyggt jobbat :yoparty :yoparty :yoparty

Last edited:
Tack för att ni röstade fram mig till finalen.

Juryn gillade tydligen min design för jag kom 2'a i tävlingen.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden