Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PL0J skrev:I nästa nummer av Bike skulle dom ha testa GPR'en, RS125'an, Miton och även CBR125'an om jag inte minns fel.
Så håll utkik.
Personligen så tycker jag att GPR'en är den snyggaste 125'an på marknaden, men RS125 känns som om den är mkt seriösare i chassi, bromsar osv.
.. Ska köpa hojen på tisdag antagligen .. sen drar jag till Finland Min morfarPEPPO! skrev:Okej.. men F*N när kommer den ut då.. Ska köpa hojen på tisdag antagligen .. sen drar jag till Finland
![]()
Aa precis så känner jag också.. riiktigt fräck o ball, men samtidigt känns RS125:an rejälare och större... frågan är också hur den går jämfört med RS125:an.. strypt alltså![]()
PL0J skrev:Min morfar)) har lånat det senaste nummret av bike, så jag har ingen möjlighet att kolla när nästa nummer kommer. Men gissar att det är ett tag kvar, för senaste nummret kom nyligen..
Jag tror knappast den går sämre än RS125'an i strypt skick..
Tror även du kommer bli grymt nöjd ifall du nu köper en GPR, både om du kommer köra den i strypt eller ostrypt skick.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |